در آستانه برگزاری دوره تربیت مربی جنگ نرم ویژه اساتید خواهر کشور در مازندران
هدف دشمن از ایجاد جنگ نرم تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است لذا دشمنان نظام اسلامی چه با توافق و چه بدون توافق با طراحی‌ مدل‌های جدید برای براندازی نظام و افزایش دشمنی با ملت ایران اسلامی برنامه دارند.
کد خبر: ۸۵۶۷۴۰۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج اساتید مازندران از میزبانی چهارمین دوره تربیت مربی جنگ نرم ویژه اساتید خواهر دانشگاه‌های کشور در مازندران خبر داد.

مجتبی بلباسی در نشست خبری چهارمین دوره تربیت مربی جنگ نرم ویژه بسیج اساتید خواهران کشور اظهار کرد: ایران اسلامی در یک جنگ تمام عیار نرم با دشمنان خود مواجه است.

وی هدف دشمن از ایجاد جنگ نرم را تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دشمنان اسلام و نظام چه با توافق و چه بدون توافق با طراحی‌ها و برنامه‌های مختلف به‌دنبال ایجاد مدل‌های جدید برای براندازی نظام و افزایش دشمنی با ملت ایران اسلامی است.

مسئول بسیج اساتید استان مازندران با تاکید بر اینکه قدرت ایران اسلامی برای مقابله با جنگ نرم دشمن با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری افزایش می‌یابد، ادامه داد: ایران اسلامی به پشتوانه خون سرخ شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگران 6 کشور جهان را پای میز مذاکره نشاند و درس بزرگ ایستادگی و مقاومت را به جهان ثابت کرد.

این مسئول هدف دشمن با ایجاد جنگ نرم را شکستن اقتدار ایران اسلامی در جهان دانست و اضافه کرد: مقابله با جنگ نرم دشمن برای دولت و ملت مسئولیت برانگیز است و همه باید به درک مشترک برای مبارزه با جنگ نرم برسیم.

بلباسی با بیان اینکه اساتید در صدر حوزه مقابله با جنگ نرم دشمن قرار دارند، تصریح کرد: نقش اساتید حوزه و دانشگاه در تحولات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... انکارناپذیر است.

وی از برگزاری چهارمین دوره تربیت مربی جنگ نرم ویژه اساتید خواهر دانشگاه‌های کشور در استان خبر داد و گفت: این دوره از کلاس‌ها از 21 شهریور به مدت چهار روز در ساری برگزار می‌شود.

مسئول بسیج اساتید مازندران با اشاره به اینکه در سه دوره قبلی خواهران حضور نداشتند، ادامه داد: نقش خواهران در تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور اثبات شده است و در همین راستای چهارمین دوره کلاس‌های تربیت مربی جنگ نرم برای اساتید خواهر برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: در طول برگزاری کلاس‌ها به مباحث حجاب زن در رسانه، جنگ نرم و بازی‌های یارانه‌ای، نقش شبکه‌های اجتماعی در جنگ نرم، توانمندی‌های جنگ نرم جمهوری اسلامی، الگوهای مقابله با جنگ نرم و... پرداخته می‌شود.

بلباسی با بیان اینکه 130 استاد خواهر در این دوره از کلاس‌ها از 31 استان کشور حضور دارند، افزود: اساتید خواهر تمامی دانشگاه‌های کشور در چهارمین دوره تربیت مربی جنگ نرم شرکت می‌کنند.

وی از فعالیت 153 دانشگاه، دانشکده و موسسه غیرانتفاعی در استان خبر داد و بیان داشت: سازمان بسیج اساتید مازندران با راه‌اندازی 35 کانون برای 2 هزار و 550 استاد کارت فعال بسیج صادر کرده است.

مسئول بسیج اساتید مازندران با بیان اینکه 700 عضو بسیجی این سازمان را خواهران تشکیل می‌دهند، ادامه داد: مازندران توانایی راه‌اندازی 70 کانون بسیج اساتید در سطح دانشگاه‌های استان دارد.

بلباسی در پایانبا بیان اینکه در جنگ سرد برادران خاکریز اول را تشکیل دادند، گفت: در حوزه جنگ نرم به‌نظر سازمان بسیج خواهران خاکریز اول را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها