جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمنی ما با آمریکا حل و فصل نمی‌شود زیرا دشمنی حق و باطل است.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۸۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حمید خرمدل ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس شهرستان بوشهر ضمن اشاره به جنگ احد در زمان پیامبر اسلام(ص) و پذیرفتن مسئولیت گلوگاه توسط عده‌ای، اظهار داشت: پذیرفتن مسئولیت در سپاه و بسیج و هرجای دیگری مربوط به این دو نهاد مقدس بسیار حساس است و کسی که مسئولیتی در آن می‌پذیرد می‌بایست با تمام توان و قدرت از آن حفاظت و حراست نموده و به نحو شایسته تکلیف خود را ادا نماید.

خرمدل با تاکید بر اینکه حافظ دین و ارزش‌های معنوی خود خداست و اگر ما در این راه گامی برمی‌داریم باقی‌الصالحاتی برای خود ماست، ادامه داد: خداوند متعال در این دنیا فرصت و توفیق به بندگان خود عطا می‌کند و هرکس بتواند از توفیقاتی خدا در اختیار او قرار می‌دهد به درستی از آن استفاده کند سربلند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آخر همه این درگیری‌ها، تخاصم‌ها و دشمنی‌های استکبار با ما ظهور امام زمان(عج) خواهد بود، بیان کرد: بسیار مهم است که ما در این مسیر سرنوشت‌ساز چه رسالت و باری را بر دوش بگیریم و شان و شخصیت ما در این میان چگونه است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه امروز ما باید باور داشته باشیم جنگی که دشمنان علیه ما راه انداخته‌اند فوق‌العاده سخت‌تر از هشت سال دفاع مقدس است، افزود: متاسفانه برای مقابله با حملات و تهاجمات فرهنگی دشمنان به عنوان خطرات جدی آنها علیه اسلام و قرآن برخورد قاطع نکرده‌ایم.

خرمدل با بیان اینکه وظیفه و رسالت ما نیز در جنگ امروز با دشمنان خطیر و سنگین است، یادآور شد: فرماندهان و کسانی که پست، مقام و جایگاهی دارند خصوصا در بسیج باید توجه ویژه‌ای نسبت به مسائل تهاجمی علیه دشمنان داشته باشند.

وی بسیج را آخرین لنگرگاه نظام معرفی کرد و عنوان داشت: بسیج است که به سپاه هویت می‌دهد و آنچه که باعث آن هویت شده است اعتقادات پاک شما بسیجیان است.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه هیچ رسالتی بالاتر از رسالت در بحث اعتقادات نیست، تصریح کرد: این باور در ما نیست که فقط بحث دفاع از مرزهای کشورمان داشته باشیم بلکه هرجا بحث اعتقادات دینی، غیرت و ناموس است جوانان ما پای کار هستند.

خرمدل با اشاره به اینکه باید اعتقادات کاملا در جوانان ما حلول کند، تاکید کرد: ما وظیفه داریم همایش‌ها و برنامه‌هایی در بسیج اجرا کنیم که بیشترین تاثیر را در جوانان ما داشته باشد.

وی ادامه داد: برای مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام ما نباید خسته شویم و فکر نکنیم مسائل تکراری است زیرا استکبار در این زمینه سعی دارد اعتقادات جوانان را مورد هجوم قرار داده و آنها را در ایستادگی و دفاع از اعتقاداتشان خسته نماید.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه وقت را نباید از دست داد و باور داشته باشیم که با عملکردهای بد خود باعث تنهایی ولی فقیه زمان نشویم، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در همه زمینه‌ها شفاف و روشن است و نیازی به تفسیر و ترجمه از سوی هیچ‌کس ندارد.

خرمدل با بیان اینکه دشمنی ما با آمریکا حل و فصل نمی‌شود زیرا دشمنی حق و باطل است، افزود: در مواجهه با آمریکا یا ما باید تسلیم شویم یا او پس اگر ذره‌ای از اعتقادات عقب رویم آنها با تمام توان بر کشور چیره خواهند شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مواضع و بیانات مقام معظم رهبری در قبال آمریکا باید به خوبی تبیین شود، تصریح کرد: ما نمی‌توانیم کید، خدعه و نیرنگ‌های آمریکا را فراموش کنیم.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های عبدالله یزدان‌پناه تقدیر و فضل‌الله احمدی نیز به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت قدس شهرستان بوشهر منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات