مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار، بصیرت را تنها راه مقابله با دشمنان در جنگ نرم دانست و گفت: تخریب باورهای اعتقادی و فرهنگ اسلامی، هدف دشمن در جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۵۶۷۳۴۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اختتامیه کلاس های جوانه های صالحین سپاه ناحیه کیار با حضور 110نفر از خواهران بسجیی در مدرسه سمیه شهر دستناء برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید میثم نبوی در این مراسم با اشاره به اهمیت کلاس های طرح جوانه های صالحین، در غنی سازی اوقاف فراغت بسیجیان به تشریح ضرورت فلسفه حجاب و نقش تهاجم فرهنگی در جامعه پرداخت.

حجت الاسلام نبوی، افزود: دشمن از دو راه جنگ سخت و جنگ نرم به مقابله با انقلاب اسلامی و ارزش های والای انسانی و اسلامی ما پرداخت؛ اما در جنگ سخت با ایثارگری رزمندگان و جوانان این مرز و بوم وادار به پذیرش شکست شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کیار، افزود: بعد از شکست در جنگ سخت، دشمن برای مقابله با نفوذ همه جانبه انقلاب اسلامی ایران، روی به جنگ نرم و تهاجم همه جانبه فرهنگی آورد.

وی، ادامه داد: دشمنان در جنگ نرم، با ابزار مختلف تبلیغاتی، رسانه ای، شبکه های اجتماعی و محصولات فرهنگی و ... درصدد تخریب باورهای اعتقادی و فرهنگ اسلامی جوانان و نوجوانان ما برآمدند.

حجت الاسلام سید میثم نبوی در ابتدای سخنان خویش به اهمیت برگزاری کلاسهای طرح شجره صالحین پرداخت و در ادامه به مسأله حجاب و تهاجم فرهنگی اشاره کردوگفت: که دشمن به نحوه های مختلفی سعی در از بین بردن و سست کردن ایمان و اعتقاد مسلمانان به خصوص جوانان ایرانی دارد.

وی افزود: در تهاجم سخت تکلیف مشخص و با استفاده از ابزار نظامی، راههای تدافعی اتخاذ می شود؛ ولی در جنگ نرم، دشمن نامعلوم و به صورت نامحسوس اساس باور و اعتقاد و فرهنگ اسلامی ما را مورد هجمه قرار می دهد و راه برون رفت از این تهاجم، بصیرت می باشد.

این مقام مسئول، بصیرت را از نظر لغوی و اصطلاحی تشریح کرد و یادآور شد: داشتن درک صحیح از واقعیت ها، عقیده قلبى، شناخت، یقین، زیركى و عبرت از معانی و مفاهیم عنوان شده درباره بصیرت است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت فلسفه حجاب اشاره کرد و حجاب و عفاف را مخصوص همه افراد اعم از زن و مرد دانست .

گفتنی است: در این مراسم از بسیجیان فعال در طرح جمع آوری جهیزیه برای زوج های نیازمند تقدیر شد.

ارسال نظرات