جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر در جمع نخبگان بسیج اداری شهرستان دشتی گفت: راحت‌طلبی و غفلت مسئولان یک سم مهلک برای جامعه اسلامی است
کد خبر: ۸۵۶۷۳۱۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ پاسدارحمید خرمدل ظهر امروز در آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه بسیج اداری سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص سازمان بسیج کارمندی شهید غلامعلی نیک‌خواه در محل نمازخانه جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد بیان داشت:راحت‌طلبی و غفلت مسئولان یک سم مهلک برای جامعه اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اتحاد، همدلی و وحدتی که امروز در شهرستان دشتی حاکم است قابل‌ تقدیر است و باید زحمات و تلاش‌های دولتمردان در شهرها و روستاها برجسته و به مردم اطلاع دهیم و این باعث خوشحالی مردم می‌شود.

وی ادامه داد: چنین اتفاقاتی باعث افزایش امنیت جامعه، خوشحالی مردم و وحدت بین گروه‌های مختلف می‌شود، به همین خاطر همه وظیفه‌ داریم زحمات دولت را به نحو شایسته‌ای اطلاع‌رسانی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات شهید رجایی یادآور شد: یکی از خصوصیات برجسته شهید رجایی ولایت‌پذیری و گوش‌ به‌فرمان بودن ولایت بود.

خرمدل افزود: مقام معظم رهبری هرساله به مناسبت‌های مختلف توصیه‌ها و تذکراتی دارند و همه ما وظیفه‌ داریم در هر پست، مقام و جایگاهی که هستیم گسترش‌دهنده منویات ایشان باشیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه دولت، مجلس و قوه قضائیه وظیفه ‌دارند که در حوزه مبارزه با فساد، باج‌گیری و تبعیض فعالیت دوچندانی داشته باشند اضافه کرد: فساد سیستمی، اپیدمی و شبکه‌ای صورت می‌گیرد و این‌ها اختصاص به دولت خاصی هم ندارد و باید ریشه‌ای با آن مبارزه کرد.

خرمدل با بیان اینکه بیکاری منشأ خیلی از فسادهاست ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد یک نفر نباید بیکار باشد و نمی‌شود ادای پیشرفت داشته باشیم اما جوانان ما بیکار باشند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یکی از مسائل مهم امروز جامعه ایجاد اشتغال مولد و حذف تصدی‌گری دولت است.

وی افزود: امروز دو مشکل اساسی که دامن‌گیر کشور شده است اقتصادی و فرهنگی بوده و اشتباه است اگر افکار عمومی را به توسعه سیاسی و... سوق دهیم.

خرمدل با بیان اینکه راحت‌طلبی و غفلت مسئولان یک سم مهلک برای جامعه اسلامی است، تأکید کرد: دولت باید درد اساسی مردم را تشخیص دهد و دنبال مسائل حاشیه‌ای نروند.

وی افزود: نباید بین جریان‌های سیاسی شکاف به وجود آید، شکاف سیاسی یکی از آفت‌ها در کشور است هر چند باب انتقاد باز است.

خرمدل به جنگ نیابتی آمریکا در منطقه نیز اشاره‌ای کرد و افزود: جنگی که بین مسلمانان توسط استکبار جهانی در منطقه به‌وجود آمده با هدف تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی صورت گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها