خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مهمترین مسأله امروز ما مقابله با جنگ نرم است بر جذب حداکثری و کار در عرصه فرهنگی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۴۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
مهمترین مسأله امروز مقابله با جنگ نرم دشمن است/ضرورت تربیت نیرو برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، نشست هم‌اندیشی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با شوراء و کادر و فرماندهان حوزه رضوان ملایر در سالن جلسات فرماندهی سپاه ناحیه ملایر برگزار شد.

سردار غلامعلی ابوحمزه در این جلسه ضمن تأکید بر توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: زنان در شکوفا بودن جامعه نقش به‌سزا و کارآمدی دارند، جامعه امروز ما مدیون زحمات و رشادت‌های مادران دیروز است که با تربیت صحیح فرزندان خود را به انقلاب تقدیم کردند.

وی اظهار داشت: هدف حوزه‌های خواهران تنها فعالیت‌های بسیج نباشد بلکه در سایه این عملکردها باید در رفتار و سکنات زنان جامعه تأثیرگذار باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: به واژه‌های جنگ نرم، ناتوی فرهنگی و شبیخون فرهنگی توجهی ویژه داشته باشید، غرق شدن در شبکه‌های اجتماعی مصادیق بارز این سه واژه پرمعناست که از سوی رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها جاری و ساری شده است.

وی با تأکید بر جذب حداکثری بسیج عنوان کرد: باید در جذب جامعه هدف نهایت تلاش خود را داشته باشیم تا این امر به صورت نهادینه اجرایی شود.

ابوحمزه ابراز داشت: در صورت جذب حداکثری جامعه هدف می‌توان نیروهایی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی تربیت کرد.

وی با بیان اینکه نیروی بسیج در بین تمام نیروها مخلص‌ترین و کارآمدترین نیروها است، گفت: بسیج می‌تواند در عرصه فرهنگی نقش مهمی ارائه کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: مهمترین مسأله امروز ما مقابله با جنگ نرم است که باید با کار کردن در این عرصه در جامعه هدف خود، بتوانیم افرادی برای مقابله با جنگ نرم تربیت کنیم تا در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مصون باشیم.

عبدلی فرمانده حوزه رضوان ملایر نیزدر پایان گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در حوزه ارائه دادند و فرماندهان پایگاه‌ها و سرگروه‌های صالحین نیز پیشنهادات و مشکلات خود را بیان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات