خبرهای داغ:
مریدی از برپایی دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی اقتصاد هنر با همکاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۲۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در دیدار با معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تأکید بر لزوم توجه به اقتصاد هنر و آشنایی با بحث‌های نظری عملی این مقوله مهم دنیای امروز، از برپایی دبیرخانه دائمی همایش بین‌المللی اقتصاد هنر با همکاری فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی در شیراز خبر داد.
وی افزود: پس از این، در ادامه این مسیر مجموعه کارهایی از جمله برپایی نشست‌های علمی در پاسخگویی به ابهامات برگزار شده و می‌شود.
مریدی عنوان کرد: همچنین، راه‌اندازی دانشگاه تابستانی فرهنگ و هنر نیز از این دست کارهاست که در همه حوزه‌های هنری به‌صورت هفتگی برنامه برگزار می‌شود.
مدیرکل ارشاد فارس با اشاره به تأسیس مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر در قالب دانشکده در شیراز گفت: در نخستین اقدام نیز با اهتمام به سینما، رشته تصویربرداری در این دانشکده بنیان گذاشته شد.
وی در پایان سخنان خود پرهیز از نگاه حراستی به مقوله فرهنگ و هنر را از اهداف خود عنوان کرد و گفت: با توجه به این موضوع که نگاه حراستی به محتوا آسیب‌زاست، همکارانی به این مجموعه کمک می‌کنند که نگاه فرهنگی به مسایل دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها