خبرهای داغ:
مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان:

حریفان تیم هندبال شهید چمران لارستان در لیگ بر‌تر بانوان کشور مشخص شدند

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان گفت: تیم هندبال شهید چمران لارستان حریفان خود را در مرحله گروهی از فصل جدید لیگ بر‌تر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور شناخت.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۲۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹

مسعود راستی لاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، در لارستان اظهار داشت: قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ بر‌تر هندبال کشور برگزار شده ‌و تیم شهید چمران لارستان به عنوان تنها نماینده فارس در این مسابقات حضور می‌یابد و در مرحله گروهی با سه تیم دیگر رقابت می‌کند.

وی افزود: تیم هندبال شهید چمران لارستان در این مسابقات در گروه دوم قرار گرفته و با تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، شهرداری سنندج و هدف پویان قم دیدار می‌کند.

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان تصریح کرد: این مسابقات به‌صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت برگزار می‌شود و پس از برگزاری 6 مسابقه توسط هر تیم، دو تیم بر‌تر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: شهرداری کرمان، تاسیسات دریایی تهران، ثامن‌الحجج سبزوار و نفت‌وگاز گچساران تیم‌های حاضر در گروه نخست این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

راستی لاری عنوان کرد: این برای نخستین بار است که لیگ بر‌تر به صورت دو گروه مجزا برگزار می‌شود در حالی که سال گذشته هشت تیم حاضر در لیگ بر‌تر به‌صورت دوره‌ای و رفت‌وبرگشت مسابقه می‌دادند و هر تیم باید در 14 مسابقه به میدان می‌رفت.

مدیرعامل باشگاه شهید چمران لارستان خاطرنشان کرد: تصمیم فدراسیون هندبال برای دو گروه کردن مسابقات در راستای کاهش هزینه‌های تیم‌های حاضر در لیگ بر‌تر و فرسایشی شدن مسابقات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مسئولان باشگاه تمام تلاش خود را برای آماده کردن تیم انجام داده‌اند، گفت: امیدواریم که نتایج خوبی در لیگ بر‌تر کسب کنیم.

به گزارش فارس، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان در سه دوره گذشته لیگ بر‌تر کشور حضور داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها