خبرهای داغ:
معاون فرماندار اقلید:

اصناف در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نقش ایفا کنند

معاون فرماندار اقلید بر تلاش اصناف همگام با دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رضایتمندی مردم تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۲۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس،  از اقلید، خلیل بزرگی بعدازظهر امروز در همایش تخصصی رؤسای ادارات صنعت و معدن و اتاق اصناف فارس که با حضور رئیس سازمان صنعت و معدن فارس، رئیس اتاق اصناف فارس، مسئولان ادارات صنعت و معدن و اتاق اصناف فارس، امام جمعه، رئیس اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن اقلید در سالن اجتماعات اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد بر همگامی اصناف با دولت تدبیر و امید در راستای رشد و تکاپوی اقتصادی کشور تأکید کرد.

معاون فرماندار اقلید به وسعت 6 هزار و 200 کیلومتری این شهرستان و جمعیت بیش از  100هزار نفری آن اشاره و عنوان کرد: بیش از 30 هزار عشایر در هفت ماه از سال در این شهرستان به‌سر می‌برند.

بزرگی به سه بخش مرکزی، حسن‌آباد و سده اقلید اشاره و بیان کرد: مردم ولایت‌مدار اقلید همیشه در عرصه‌های مختلف ملی و مذهبی آماده و پشتیبان نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران هستند به‌طوری‌که در انتخابات گذشته بیش از 98 درصد از جمعیت این شهرستان حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه اقلید قطب کشاورزی استان فارس و کشور است از گستره فعالیت 6 هزار دامداری و 20 واحد پرورش ماهی در این شهرستان خبر داد و افزود: کشتارگاه صنعتی اقلید با تجهیزات پیشرفته و ظرفیت بالا تنها 10 درصد فعالیت دارد که با حمایت مسئولان شهرستان‌های مجاور می‌توان از تمام ظرفیت این مرکز در راستای صرفه‌جویی مالی و امنیت بهداشتی استفاده کرد.

بزرگی با اشاره به وجود هشت ناحیه صنعتی در اقلید از همدلی و هم‌زبانی مسئولان شهرستانی در برگزاری جلسات متعدد کارگروه اشتغال به ویژه کمیته عارضه‌یابی در راستای رفع مشکلات صنعتی و معدنی این شهرستان سخن گفت.

این مسئول رضایت مردم را اصلی‌ترین هدف خدمت مسئولان خواند و اظهار کرد: ایجاد بازاری امن، آرام و بدون تشنج برای ارتقای آرامش جامعه و رفاه مردم تنها با همدلی و مسئولیت‌پذیری صورت می‌گیرد.

معاون فرماندار اقلید در پایان سخنان خود بر تلاش اصناف همگام با دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و تبیین اصول نظارتی، ساماندهی صنوف موازی، افزایش تولید و... را باهدف رضایتمندی مردم غیور ایران اسلامی خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار