خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: تاکنون 20 کشور آسیایی برای شرکت در مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا در این شهرستان اعلام آمادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۱۱
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، محمدحسن طیبی  در نشست خبری با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین دوره مسابقات شطرنج پیشکسوتان آسیا برای نخستین بار در ایران به میزبانی شهرستان لارستان، اظهار داشت: این مسابقات از 2 تا 9 مهرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته از سوی دبیر کل کنفدراسیون شطرنج آسیا از زیرساخت‌ها و امکانات موردنیاز برای برگزار این مسابقه، موافقت و رضایت‌های قطعی حاصل‌ شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان بابیان اینکه این مسابقات در دور رده سنی 50 و 65 سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مسابقات برترین‌های شطرنج آسیا و اعضای تیم ملی شطرنج ایران در لارستان حضور خواهند یافت که این مهم می‌تواند به ارتقا سطح رشته شطرنج این شهرستان کمک بسیاری کند.

این مسئول با تقاضا از رسانه‌های مختلف برای پوشش خبری این رخداد مهم ورزشی در لارستان، استان فارس و کشور، خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه و پوشش گسترده خبری آن می‌تواند گام مهمی برای معرفی فرهنگ، تاریخ، جاذبه‌ها و نقاط قوت لارستان بزرگ باشد.

وی بابیان اینکه تاکنون از 20 کشور آسیایی برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند، اضافه کرد: تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مانند اماکن اقامتی، سالن‌های ورزشی و تجهیزات با همکاری ارگان‌های مختلف در لارستان فراهم شده است.

طیبی در پایان بابیان اینکه مراسم‌ استقبال، افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات به شکل ویژه و باشکوه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در حاشیه این مسابقات، تورهای گردشگری برای شرکت‌کنندگان بین‌المللی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها