خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: ایثار در تمام فرهنگ‌ها و ادوار از اهمیت ویژه‌ای نزد مردم جهان برخوردار بوده است و تنها واژه‌ای است که در هویت انقلابی، ملی و دینی می‌توان یافت.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۱۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، بهزاد مریدی در همایش سراسری ایثارگران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در سخنانی اظهار داشت: واژه ایثار در برابر دیگر واژه‌ها در ردیف نخست قرارگرفته که نشان از بار معنوی، مفهومی و معنایی در هر مسلک و دیدگاه فکری است.

وی خاطرنشان کرد: در برابر ایثار که معنای مقدسی دارد باید زانو زده و سر تعظیم فرود آورد چراکه هیچ واژه‌ای جای آن را نمی‌گیرد بنابراین باید همواره آن را راهنما و الگوی خود در تمام زمینه‌ها قرار داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس نیز در این همایش در سخنانی اظهار داشت: تنها عامل برقراری امنیت پایدار، ایجاد نشاط، شادابی و عقب‌نشینی دشمن در برابر خواسته به‌حق جمهوری اسلامی که دستیابی صلح‌آمیز به فناوری هسته‌ای است شهدا و ایثارگران دفاع مقدس بوده‌اند.

سردار خداداد ابراهیمی با اشاره به اینکه دشمن‌ترین دشمن‌ها رژیم صهیونیستی است، افزود: اگر شاهد عقب‌نشینی استکبار به‌ویژه آمریکا از مواضع خود در برابر خواسته‌های ایران اسلامی هستیم به برکت خون شهدا و ایثارگران است.

وی بیان داشت: باید قدرشناس شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان باید با همدلی و هم‌زبانی و به‌دوراز شعارزدگی باشیم و روش و منش آنان را در دوران دفاع مقدس راهنمای عمل قرار دهیم تا به اهداف انقلاب اسلامی دست ‌یابیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس اضافه کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مربوط به یک دوره و یا یک همایش نیست و باید در طول سال همواره یاد آنان را گرامی بداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها