خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز گفت: در راستای معرفی سومین حرم اهل‌بیت (ع) و سفر مجازی برای علاقه‌مندان به مهد تمدن ایران، نرم‌افزار اندرویدی سفر مجازی به این شهر تاریخی مذهبی طراحی شده است.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۰۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، محمد فرخ‌زاده بابیان اینکه مجموعه نفیس سفر مجازی به سومین حرم اهل بیت (ع) به معرفی 22 جاذبه گردشگری شهر شیراز می‌پردازد اظهار داشت: این تور مجازی شامل تصاویر پانورامای کروی 360 درجه از مکان‌های گردشگری شیراز است.

وی افزود: این نرم‌افزار دومین نرم‌افزار تهیه‌شده توسط حوزه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز در راستای معرفی این شهر فرهنگ و هنر بوده و دارای محیط گرافیکی زیبا و چشم‌نوازی است.

معاون شهردار شیراز با اشاره به اینکه این مجموعه شامل عکس‌های برگزیده از جاذبه‌های معرفی‌شده در نرم‌افزار نیز است تصریح کرد: این عکس‌ها منتخب چند سال عکاسی هنری از اماکن گردشگری و دیدنی شیراز بوده که برای آشنایی بیشتر افراد با فضاهای گردشگری این شهر در این مجموعه گنجانده شده است.

فرخ‌زاده از دیگر مزیت‌های این نرم‌افزار را، قابل‌استفاده بودن آن به دو زبان فارسی و انگلیسی دانست و عنوان کرد: نرم‌افزار اندرویدی سفر مجازی به شهر شیراز با حجم 3،92 مگابایت قابلیت نصب بر روی دستگاه‌های تلفن همراه را دارد.

معاون شهردار شیراز بابیان اینکه امکان استفاده از گفتار صوتی برای اماکن منتخب وجود دارد بیان کرد: همچنین توضیحات متنی متعدد و مفیدی برای اماکن معرفی‌شده وجود دارد که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار تمام علاقه‌مندان به شهر بهارنارنج قرار می‌دهد.

وی متذکر شد: افراد با نصب این نرم‌افزار بر روی موبایل خود، می‌توانند از نقشه‌های آنلاین مکان‌های دیدنی و سیاحتی شیراز استفاده و همچنین از مجموعه اشعار سروده شده در وصف شهر شیراز بهره‌گیری کنند.

فرخ‌زاده در پایان با تأکید بر اینکه طراحی این نرم‌افزارها در راستای معرفی ظرفیت‌های شهر شیراز است گفت: در آینده‌ای نزدیک حوزه معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز از نرم‌افزارهای دیگری نیز رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها