فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: همزمان با هفته شکوهمند دفاع مقدس و به همت رده های مقاومت تنگستان نمایشگاهی فرهنگی و معنوی با محوریت و موضوع دفاع مقدس و در 10 غرفه مختلف برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۸۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ محمد علی ملاکی در جمع اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این ناحیه مقاومت گفت: صیانت از ارزش های نابی همچون اتحاد ، برادری ، ایمان واعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی ، وطن دوستی و گرامی داشت راز و نیازهای خاشعانه رزمندگان در دل سنگرها از اهداف اصلی در برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: امروز انقلاب و نظام الهیما بیش از هر چیزی نیازمند حراست از گذشته ارزشمند خود است که باید به دست دوستداران انقلاب به انجام برسد و بهترین کار در این عرصه پاسداشت نقش آفرینان دورانهای گذشته انقلاب هستنند.

ملاکی گفت: همه ما مدیون خون شهدای گرانقدر ، فداکاری های جانبازان ، جانفشانی رزمندگان و صبرو استقامت خانواده های معظم شهدا هستیم و گرامیداشت این بزرگواران کمترین اری است که می شود در حق آنها ادا کرد.

وی متذکر شد: پیشرفت های روز افزون ، علمی ، نظامی ، تکنولوژی و هوا و فضا ، افزایس قدرت نرم جمهوری اسلامی و ایجاد امنیت و آرامش در ایران اسلامی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ ملاکی فلسفه مهم بزرگداشت این هفته شکوهمند را عبرت گيري و درس آموختن از دفاع مقدس دانست و گفت: به طور حتم دفاع جزئي از هويت يك ملت است و هر ملتي كه نتواند از خود دفاع كند زنده نيست پس هرگاه يك ملت و كشوري از آمادگي و اثر بازدارندگي بر دشمنانش، غفلت كند مورد تجاوز قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه تنگستان بر فضا سازی رده های مقومت در آغاز هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: همه رده های مقاومت توچه داشته باشند همین ایجاد فضایی با حال و هوای دوران طلایی دفاع مقدس در تمامی سطح شهرستان کار پسندیده ای است که اجرای آن به همت فرماندهان رده های مقاومت امکان پذیر است.

وی گفت: همایش حضور بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس در سالروز آغاز جنگ تحمیلی با برگزاری مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی همچنین رژه حماسی بسیجیان با شکوه هر چه تمام تر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: همزمان با هفته شکوهمند دفاع مقدس و به همت رده های مقاومت تنگستان نمایشگاهی فرهنگی و معنوی با محوریت و موضوع دفاع مقدس و در 10 غرفه مختلف برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات