کارگاه آموزشی تائید محتوای محصولات فرهنگی برگزار شد /عبور از فیلتر تایید و محتوا رمز پیروزی جنگ نرم و فرهنگی دشمن

با حضور مسئول دفتربررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فتح کارگاه آموزشی تایید و محتوا در نواحی بسیج لنده ،باشت و بهمئی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۷۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج با حضور فرماندهان ، مسئولان فرهنگی و مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت شهرستانهای باشت ، لنده و بهمئی کارگاه آموزشی تأیید محتوای برنامه‌های فرهنگی سپاه و بسیج برگزار شد.

سروان پاسدار نبی اله بهزادیان مدیر دفتر بررسی و نظارت بر امور فرهنگی با تبیین اهداف و کار این دفتر گفت : عبور محصولات فرهنگی سپاه و بسیج از فیلتر دفتر بررسی و تایید محتوا لازمه و رمز پیروزی بخش جنگ نرم امروز است .

وی ابراز داشت : دشمن در توطئه های نرم خود با هدف تخریب و براندازی از طریق محصولات فرهنگی عملا دشمنی های خود را از سالهای گذشته آغاز کرده است و باید از طریق دفتر تایید و محتوای سپاه ، ناخالصی های فرهنگی محصولات گرفته شود تا نقشه های شوم دشمن خنثی شود .

بهزادیان اصل مأموریت تأیید محتوا را پیشگیری از ورود ناخالصی های فرهنگی و اجتماعی به برنامه های بسیج و سپاه دانست و افزود: هدف دفتر تأیید محتوا، نظارت بر اجرای برنامه‌ها و تولید محصولات فرهنگی جهت بالابردن کیفیت برنامه های سپاه و بسیج بوده و ضمن کاهش لغزش و خطاهای احتمالی، تأثیرگذاری آن‌ها رابیشترمی‌کند.

مدیر بررسی و تایید محتوای محصولات فرهنگی سپاه فتح یکی از اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی را آشناکردن فرماندهان و اعضای شورای حوزه‌های مقاومت با قوانین تأیید محتوا و نظارت بر محصولات فرهنگی دانست و گفت : تحقق فرامین مقام معظم رهبری ،صیانت بخشی از فعالیت های فرهنگی و هنری ،ارتقاء سطح دانش و مهارت علمی متولیان فرهنگی از دیگر اهداف برنامه های برگزاری این کارگاه های آموزشی می باشد .
گفتنی است این کارگاه به صورت مجزا در سه ناحیه بسیج باشت ، لنده و بهمئی برگزار گردید و در پایان دوره با برگزاری آزمون نهایی از 15 برگزیده برتر در این آزمون ها تجلیل شد.


کارگاه آموزشی تائید محتوای محصولات فرهنگی برگزار شدکارگاه آموزشی تائید محتوای محصولات فرهنگی برگزار شدکارگاه آموزشی تائید محتوای محصولات فرهنگی برگزار شدکارگاه آموزشی تائید محتوای محصولات فرهنگی برگزار شد



ارسال نظرات
آخرین اخبار