خبرهای داغ:
در نخستین روز از المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر پیام نور؛

تیم‌های بسکتبال ۸ استان در همدان به مصاف یکدیگر رفتند

در نخستین روز از المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر پیام نور در مرحله مقدماتی تیم‌های بسکتبال ۸ استان در همدان به مصاف یکدیگر رفتند.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۵۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در نخستین رقابت تیم‌های بسکتبال خراسان رضوی با مازندران در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد به مصاف یکدیگر رفتند که خراسان رضوی با 66 امتیاز تیم مازندران را مغلوب خود کرد و مازندران نیز 32 امتیاز کسب کرد.

در دومین بازی این رشته ورزشی، تیم های چهارمحال بختیاری و البرز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این رقابت‌ها چهارمحال بختیاری 31 و استان البرز 70 امتیاز را کسب کرد و ورزشکاران البرز توانستند امتیازات این رقابت را به نام خود ثبت کنند.

در سومین دیدار مرحله مقدماتی نیز که بین تیم‌های استان اصفهان و مرکزی برگزار شد، اصفهان با 74 امتیاز تیم مرکزی را با 27 امتیاز مغلوب خود کرد.

در چهارمین مسابقه مرحله مقدماتی بسکتبال که بین استان‌های خوزستان و قم برگزار شد نیز خوزستان 64 بر 59 تیم قم را برد.

تیم‌های بسکتبال استان‌های؛ یزد، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، مازندران، کردستان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، البرز و اصفهان از روز سه شنبه الی جمعه با یکدیگر رقابت می‌کنند که مرحله مقدماتی تا پنج شنبه برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها صبح و بعد‌ازظهر روز دوم هفتمین المپیاد نیز با حضور تیم‌های حاضر پیگیری شد که در نخستین رقابت بین تیم های اصفهان و قم، اصفهان با 79 امتیاز، تیم قم با 63 امتیاز را مغلوب خود کرد.

همچنین استان مرکزی 29 بر 66 به خوزستان باخت و خراسان رضوی نیز در رقابت دیگر با 48 امتیاز چهارمحال و بختیاری را با 45 امتیاز مغلوب خود کرد، ضمن اینکه مازندران با نتیجه 19 بر 46 بر تیم دانشجویان دختر البرز باخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار