فرمانده سپاه کلاردشت با اشاره به گردشگرپذیر بودن کلاردشت، گفت: با تلاش بسیجیان منطقه، فرقه‌های دینی دروغین در کلاردشت شناسایی شدند.
کد خبر: ۸۵۶۷۱۰۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱



خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ محمد علی شریفیان بیان داشت: کلاردشت شهرستانی مسافرخیز و گردشگر پذیر بوده که در ایام تعطیل جمعیت شهرستان بیش از 200 هزار نفر می‌رسد.

وی افزود: با توجه به گردشگر پذیربودن شهرستان، باید دربحث فرهنگی فعالیت مردمی و بسیج بیشتر از گذشته شود و همه برای گسترش فرهنگ ناب اسلامی تلاش کنند.

شریفیان تصریح کرد: امروز جوان‌های ما هدف دشمنان هستند تا با برداشتن حجاب به نوعی آنها را از اسلام دور و زمینه ترویج فساد اخلاقی را در جامعه فراهم کنند.

وی بیان داشت: تلاش کردیم در کلاردشت با نصب بنرهای شهدا، تصاویر و فرمایشات امام راحل،گامی در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر برداریم.

شریفیان تصریح کرد: امروز متاسفانه دشمنان با راه اندازی انواع شبکه‌های ماهواره ای علیه مسلمانان و شیعیان به تبلیغ می‌پردازند و با ساخت انواع فیلم‌ها ،کانون خانواده‌های ما را نشانه گرفتند که باید برای مقابله با این جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه کلاردشت افزود: خانواده‌ها که نخستین کانون اجتماعی بوده باید هوشیار باشند وخود و فرزندانشان را به سلاح علم و ایمان مسلح و خود باوری را میان فرزندانشان تقویت تا دشمن نتواند نفوذی بر افکار نوجوانان و جوانان ما داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید دولت بودجه‌های بیشتری را برای فعالیت‌های فرهنگی اختصاص دهد تا بتوانیم فعالیت‌های موثرتری را در این راستا انجام دهیم.

فرمانده سپاه کلاردشت گفت: خوشبخاته با تلاش بسیجیان فرقه‌های متفاوتی که با جلسات زیرزمینی سعی در تبلیغ فرقه‌های خود داشتند در این شهرستان شناسایی شدند.

شریفیان تصریح کرد: دشمنان در خارج از مرز و داخل باید بدانند سپاه و بسیجیان آماده هرگونه پاسخ و مقابله با دشمنان هستند و ذره ای از نظام و اهداف و آرمان شهدا فاصله نخواهند گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها