با حضور مسئولان استانی و شهرستانی سرهنگ پاسدار محمد ابراهیمیفرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه معارفه شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۹۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴



خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار مهرداد بابایی اتویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تنکابن در مراسم تودیع خود از شهرستان سوادکوه با تقدیر از ادارات و نهاد‌های مختلف شهرستان سوادکوه در دست‌یابی به اهداف بسیج، گفت: ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت همکاری نزدیک و سازنده‌ای با ما داشتند.

مهرداد باباییبه بیان تعابیر امام خمینی درباره بسیج پرداخت و افزود: تعابیری که امام (ره) درباره بسیج بکار برد، درباره هیچ نهاد و ارگانی به کار نبرده است که بسیج به عنوان شجره طیبه، مدرسه عشق، مکتب شاهدان، لشکر مخلص خدا و میقات پابرهنگان بخشی از آن تعابیر بوده است.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مجموعه عظیم و منسجم و آگاه و متعهد و بصیر که در بسیج وجود دارد، خاطرنشان کرد: همه ما باید در برابر مشکلات و ناهنجاری‌ها متعهد باشیم.

*بسیج در خدمت وحدت ملت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه نیز با اشاره به اینکه مجموعه عظیم بسیج با همکاری ادارات و نهاد‌ها و اقشار مختلف مردم و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در برابر تهدیدات دشمن موفق عمل کرده است، بیان داشت: بسیج به تعبیر مقام معظم رهبری برای وحدت ملت و همکاری و همراهی آنان عمل می‌کند.

محمد ابراهیمیبا بیان اینکه ادارات و نهاد‌های مختلف برای انجام ماموریت‌های بسیج که متعلق به ملت است، همکاری کنند، افزود: بسیج در برابر تهدیدات مختلف دشمن با مجموعه عظیم خود فعالیت‌های مختلفی داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه که فرماندهی حوزه بسیج شهر زیراب و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه‌شمالی را در کارنامه خود دارد با اشاره به رسم نامناسب نصب بنر‌های تبریک برای مسئولیت‌های جدید، گفت: از پایگاه‌های بسیج و افرادی که قصد نصب بنر تبریک برای مسئولیت جدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه را دارند می‌خواهم هزینه آن را صرف فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها