اولین جلسه ستاد غدیر با حضور مسئولین نهادها ودستگاههای اداری درفرمانداری قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۹۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱



خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه قائم شهر از بازسازی واقعه غدیر در سال94 خبر دادو گفت : در سال جدید نیز همانندسال گذشته بازسازی واقعه غدیر با برگزاری اولین جلسه ستاد غدیر شهرستانی با حضور مسئولین وروسای ادارات شهرستان در فرمانداری قائم شهر برگزار شد.

ابراهیم یعقوبی در ادامه افزود : این برنامه در روز عید غدیرخم مصادف با9/7/94در مکان محوطه زمین سایپا خزر قائم شهر با اجرای تبلیغات گسترده در سطح شهرستان جهت اطلاع رسانی به مردم فهیم به اجرا در خواهد آمد.

فرمانده سپاه قائم شهر هدف از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ علوی ومعرفی کامل وقایع غدیر که از اسناد تاریخی در اثبات حقانیت شیعه به شمار می رودوهمچنین گرامیداشت این روز بزرگ بیان کرد واذعان نمود : با برگزاری اولین جلسه ستاد غدیر در فرمانداری ودعوت از تمامی مسئولین ادرات دستگاههای مربوطه شمای کلی این برنامه در دستور کار قرار گرفت ومصوب شد مسئولین امرپیگیر امورات محوله در جهت اجرای این برنامه در سطح وکیفیت بالا باشند.

وی تعداد کل نیروها بکارگیری شده در این برنامه به صورت مستقیم وغیر مستقیم را200نفر اعلام کرده که ازابتدای همین هفته به دنبال انجام مقدمات آن می باشند.

این مسئول با تشکر از شورای شهر،فرمانداری،امام جمعه وهمچنین مدیرعامل شرکت سایپا ودیگر دستگاههای اجرایی شهرستان در کمک وهمکاری در اجرای هرچه بهتر این برنامه تاکید کرد : برآورد هزینه اجرای این برنامه به مبلغ30میلیون تومان می باشد و امید آن داریم که با کمک افراد خیر و مسئولین شهرستان مشکلی در تامین هزینه اجرای آن نداشته باشیم.

وی در خاتمه گفت : کارگردانی این برنامه را برادر بسیجی ابوجهاد دهقان فرمانده پایگاه بسیج حضرت جوادالائمه مهمانسرا وبسیجیان این پایگاه برعهده دارند و برآورد می شود تعدادبازدید کنندگان از این برنامه بالای 8هزار نفر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها