مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهداء با اهدای تمام هستی خود سبب شدند تا هیچ یک از توطئه های دشمنان کارکردی نداشته باشد و همه برنامه های پلید دشمنان که برای این ملت و نظام کشیده اند به بن بست ختم شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۷۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، حجت‌الاسلام محمود اسدی ظهر امروز در یادواره بسیجی شهید اکبر دهدشتی که به همت پایگاه بسیج امام حسن عسکری (ع) در محل منزل پدر این شهید والامقام برگزار شد با اشاره به ایاتی از کلام ا... گفت: شهدا زنده اند و می توان به زیبایی از راه ومسیری که به ما آموخته اند در راستای سعادت دنیا و آخرت خود از آنان بهره مند شویم.

وی با اشاره به برگزاری این یادواره و حضور بسیار صمیمی بسیجیان و خانواده شهید در کنار یکدیگر ابراز داشت: با حضور در منازل شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطرات آنان بهتر می توان، از زندگی این معلمان بزرگ بشریت درس گرفت.

اسدی ابراز داشت: اگر این کار و برگزاری یادواره شهدا به این طریق و در جمع صمیمی خانواده شهداء برگزار شود، بیشترین تاثیرات را از طریق خانواده شهید بر روی جوانان شاهد خواهیم بود و شرکت کنندگان به راحتی می توانند از زبان نزدیک ترین اعضای خانواده شهید از پیام شهداء بهره مند شوند.

مسدول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق (ع) افزود: شهداء با بصیرت و درک بالای خود مسیر و راه خود را انتخاب کردند و در این مسیر نیز هم سبب افتخار در دنیا و سعادتمند در اخرت هستند.

وی تصریح نمود: شهداء با اهدای تمام هستی خود سبب شدند تا هیچ یک از توطئه های دشمنان کارکردی نداشته باشد و همه برنامه های پلید دشمنان که برای این ملت و نظام کشیده اند به بن بست ختم شود.

وی با اشاره به هجوم فرهنگی دشمن گفت: جهاد در راه عقیده، فرهنگ و فکر نیز جهاد اکبر است و باید با درس از دستورات اسلامی و انتخاب مسیر و منش شهداء بتوانیم در این جنگ نیز دشمن را به شکست وادار نماییم.

در ادامه این نشست نیز مادر بزرگوار شهید دهدشتی نیز خاطراتی از دوران کودکی و نوجوانی شهید را بیان نمود

وی ابراز داشت: تنها عشق و علاقه شهید این بود که هرچه رهبر می فرمود اجرا می کرد و ارزو داشت به جبهه برود و شهید شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات