مسئول بسیج دانش آموزی قدس شهرستان گناوه خبر داد

حضور دانش آموزان بسیجی گناوه در دوره طرح ولایت

مسئول بسیج دانش آموزی قدس شهرستان گناوه گفت: دانش آموزان بسیجی در دو بخش خواهران و برادران در دورهطرح یاوران ولایت شرکت نمودند.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۶۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، سروان پاسدار سید احسان به بین ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، ابراز نمود: این طرح با هدف تقویت دانش آموزان به عنوان فرمانده در واحدهای مقاومت برگزار شده است تا دانش آموزان بهتر بتوانند ماموریت های محولهدر واحدها ی دانش آموزی انجام دهند.

وی بیان داشت: معرفی شدگانبا همکاری آموزش پرورش و بسیج دانش آموزی انتخاب و جهت شرکت در کلاسهای آموزشیکه امسال در دو بخش شهرستان گناوه و استان فارس برگزار گردید شرکت نمودند.

به بین تصریح نمود: کلاسهای آموزشی در دو بخش خواهران و برادران در طول مدت یکماهه پایانی تابستان درشهرستان در محلحسینیه ثارالله و اردوگاه تربیتی الغدیردر استان فارس اجرا شد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستانگناوه بیان داشت: در این دوره آموزشی دانش آموزان بسیجی با مباحث اعتقادی و مهارتهای فنی و تخصصی و شجره طیبه صالحین آشنا شدند.

وی گفت: بهدانش آموزانی که در این طرح شرکت کرده اند گواهی پایان دورهطرح یاوران ولایت داده می شود و شرکت کنندگان فعالیت خود را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس به عنوان فرماندهو شورای واحد مقاومت آغاز می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار