رئیس بیمارستان هلال احمر ایران در مدینه گفت:
رئیس بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره با اشاره به ارائه ۱۷ هزار ویزیت تا یک هزار و ۱۶۸ آزمایش خبر داد و گفت: از اول شهریور تا روز هفدهم، روزانه ۱۰۰۰ زائر کشورمان تحت ویزیت قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۱۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

به گزارش بسیج، طاهر درودی رئیس بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره از بستری شدن 4 زائر در بیمارستانهای سعودی خبر داد و  اظهار کرد: در این مدت حدود 600 ویزیت تخصصی نیز صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مجموعه‌های پزشکی سطح اول درمان جمعیت هلال احمر در حج هستند،گفت: از 17 هزار ویزیت حدود 13 هزار و 500 مورد آن مربوط به این مجموعه‌ها بوده است.

وی درباره سایر آمار عملکرد بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره بیان کرد: بستری اورژانس 52 مورد، بستری داخلی 24 مورد، بستری CCU یک مورد و تقاضای آمبولانس و ماموریت‌های صورت گرفته 877 مورد بوده است.

درودی در توضیح بیشتر درباره آمار خدمات پاراکلینیکی صورت گرفته در این مدت در بیمارستان هلال احمر در مدینه اعلام کرد: مراجعات آزمایشگاه 175 مورد بود که برای این تعداد مراجعه یک هزار و 168 مورد آزمایش صورت پذیرفت، مراجعات رادیولوژی نیز 65 مورد و ارائه خدمات رادیولوژی نیز 117 مورد و در نهایت سونوگرافی 49 و اکو نیز 5 مورد بوده است.

رئیس بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره سایر خدمات صورت گرفته را نیز اینگونه اعلام کرد: نوار قلب 54 مورد، گچ گیری یک مورد، تزریقات و پانسمان 89 مورد، بخیه 7 مورد، نسخ داروخانه 376 مورد، و انتقال به ایران یک مورد بوده است.

ارسال نظرات