مدیر ستاد توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار:

می‌توانیم بهتر از آلمانی‌ها تولید کنیم

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: بهتر از آلمانی‌ها می‌توانیم تولید محصول داشته باشیم اگر از تولید داخل حمایت شود.
کد خبر: ۸۵۶۷۰۰۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش بسیج، فهیمه فیروزفر در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی که صبح امروز در بوستان گفتگو برگزار شد اظهار داشت: 75 برند ایرانی برتر در این نمایشگاه حضور دارد که براین اساس قصد داریم به مردم این اعتماد را بدهیم که از تولیدات ملی محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

وی افزود: هرچه از تولیدات ملی بیشتر حمایت کنیم شاهد تولیدات بیشتری خواهیم بود و بدین صورت اشتغال جوانان را نیز تضمین خواهیم کرد. باید با همت ملی، تولید ملی را پشتیبانی کنیم تا نه واردکننده بلکه صادرکننده باشیم.

مدیر ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: در نمایشگاه امسال بین برندها و تولیدکنندگان حاضر تبادل کالا و اجناس صورت می‌گیرد که قصد داریم یک شبکه مجازی هم راه اندازی کنیم تا بعد از این نمایشگاه نیز با یکدیگر در ارتباط باشند و مردم نیز بتوانند راحت‌تر اجناس مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی افزود: فردی که ربان افتتاح نمایشگاه را قیچی کرد یکی از زنانی است که تولیداتش به آلمان هم صادر می‌شود یعنی قابلیت صادر شدن به این کشور را دارد ما معتقدیم بهتر از آلمان‌ها می‌توانیم تولید کنیم اگر از تولید داخلی حمایت شود.

ارسال نظرات