مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود خبر داد؛
مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود گفت: در راستای طرح هجرت 3 گروه جهادی بسیج دانش آموزی شاهرود در منطقه محروم طرود اقدام به بهسازی مدرسه ابتدایی ام کلثوم كرده است.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۴۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
جمال الدین غنایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی طرح هجرت 3 اظهار کرد: در این اردوی ده روزه دانش آموزان جهادگر یک آبخوری سه شیره را برای مدرسه ابتدایی ام کلثوم طرود ساخته و سه چشمه سرویس بهداشتی مدرسه را مرمت و بهسازی نمودند.

وی خاطر نشان کرد: این گروه جهادی شامل 20 دانش آموز است که در مدت ده روز اقدام به این برنامه عمرانی نموده اند و تلاش است گروه های جهادی دیگر که از دانش آموزان خود این منطقه هستند کار آماده سازی مدارس منطقه طرود برای بازگشایی مدارس در اول مهر را پیگیری نمایند.

مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود با اشاره به برگزاری طرح هجرت 3 در سطح شهر شاهرود نیز گفت: گروه های جهادی در مدارس مختلف شاهرود و کارگاه تعمیر میز و نیمکت مدارس نیز اقدام به مرمت و بهسازی نموده اند و تلاش است تا ابتدای سال تحصیلی این اقدامات به سرانجام برسد.

غنایی با اشاره به استقبال دانش آموزان از طرح هجرت 3 بیان کرد: استقبال دانش آموزان برای حضور در طرح مناسب بوده است و تلاش ما بر این بوده که علاوه بر کارهای عمرانی برنامه های فرهنگی و معرفتی در قالب حلقه های صالحین را نیز برای این عزیزان برگزار نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها