خبرهای داغ:
یادواره 15 شهید با نام آبروی کوچه ها ، افتخار محله با حضور مسئولین ادرات و فرماندهان نظامی و انتظامی شهر خوسف برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۴۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی یادواره 15 شهید با نام آبروی کوچه ها ، افتخار محله با حضور مسئولین ادرات و فرماندهان  نظامی و انتظامی شهر خوسف برگزار گردید.

حجت السلام و  المسلمین صادقی ار راویان سیره شهدای شهر قم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور گفت: بالاترین افتخار ملت ایران این است که زیر بیرقی که به دستان پرتوان حضرت امام خمینی (ره) بود، انقلاب گردند.

وی ضمن اشاره به حدیث قدسی که خدامی فرماید:" هر کسی که  با من معامله کند و جانش را در راه من بدهد من بهشت را به او می دهم"گفت: شهدا مظهر قدت و پیروزی هستند و به همین دلیل است که امام راحل عظیم الشان (ره) فرمودند: هر ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

این راوی هشت سال دفاع مقدس با بیان جنایات شیطان برزگ به ملت ایران افزود: آمریکای جنایت کار به دنبال نابودی انقلاب بوده و هست  و برای رسیدن به این هدف از هیچ کاری دریغ نمی کند.

وی ادامه داد:  تا وقتی که ایران جوانانی  دارد که سربند به پیشانی می بندند و به خط می زنند و یا زهرا(ع) و یا مهدی (ع) می گویند هر اقدامی برای نابودی ایران به لطف خدا محکوم به شکست است.

 حجت السلام و  المسلمین صادقی در پایان بیانات خود گفت: هر روزی که به خود رنگ شهادت گرفت و شهادت در آن درخشید آن روز یوم الله است.

این یادواره با اجرای پرده خوانی توسط راوی هشت سال دفاع مقدس و تقدیر و تشکر از خانواده شهدا شهر خوسف به پایان رسید
ارسال نظرات
پر بیننده ها