خبرهای داغ:
حجتی بیان کرد: جهاد یکی از اصول دین است و اردوی جهادی را برای اجرای احکام الهی و برای خدا انجام می دهیم.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۳۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
حجتی دانشجوی جهادگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت:  به همراه تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد شمال شرق تهران در غالب اردوی جهادی با نام مخلصین از 11 شهریور به روستای فخر اباد بخش زیرکوه اعزام شدیم.

این جهادگر عنوان کرد: بیان کرد: جهاد یکی از اصول دین است و اردوی جهادی را برای اجرای احکام الهی و برای خدا انجام می دهیم.

وی با بیان اینکه بدنبال عمران در مناطق محروم هستیم افزود: سه سال پیش بود که به طور اتفاقی، برای اردوی جهادی به این منطقه آمدیم متوجه شدیم که شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی یکی از مناطق  محروم کشور است زمانی که فعالیتمان در آنجا تمام شد عهد کردیم که سال های بعد هم برای اردوی جهادی به این منطقه بیایم. 

حجتی با بیان اینکه آب و هوای تهران با آب و هوای اینجا خیلی متفاوت است گفت : منطقه ای کم آب با هوایی گرم ، کمبود امکانات اولیه ، نبودپزشک وحتی آب شرب شان 12 ساعته است. محرومیت را از همین جا می توان فهمیدو احساس می کنم که اینجا نیازمند خدمت است.

ویادامه داد: محرومیت زدایی، اشتغال زایی خانگی برای خوهران توسط اساتید خواهر ،کمک های بهداشتی به مردم روستای مهرک، سرکشی از خانواده های شهدا، برگزاری جشن تکلیف برای دخترانی که به سن تکلیف رسیده انداز جمله اهداف ما در این اردو بود.

حجتی با بیان اینکه 40 نفر برادر و 20 نفر خواهر جهادی به این روستا اعزام شدیم ادامه داد: برادران دو گروه25 نفرهستند که در روستای فخر اباد کارهای مربوط به فنداسیون مسجد را انجام می دهند و 15نفر دیگر در روستای برسنان استخر آب آن را ترمیم کردند وخواهران هم در روستای مهرک کارهای مربوط به بهداشت مخصوصا کردکان و نوجوانان را انجام می دهند.

این جهادگر اظهار داشت: خاطره که از این سفر به یاد دارم وقتی به خانه مادر شهیدی رفتیم ازدیدارمان ذوق زده شد انگار تا به حال منتظر همچین دیداری بوده است. امّا آن چه قلبم را به درد آورد این بود که خانه ای داشت که از بس چراغ های نفتی در آن روشن شده بود سفیدی آن از بین رفته بود و کسی را نداشت که باریش خانه سازی کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها