فرمانده بسیج دانش آموزی شهر اردل از حضور بیش از 100 دانش آموز بسیجی در اردوهای طرح هجرت 3 این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۳۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین اختتامیه طرح هجرت 3دانش آموزی در نمازخانه آموزش و پرورش شهر اردل برگزار شد.

پژمان سیفی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی اردل، در این مراسم، گفت:‌ این طرح به منظور تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) مبنی بر به کار گیری و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بسیجی، شناسایی ، هدایت و به کار گیری قابلیت ها ، توانمندی ها، تجربیات و تخصص دانش آموزان بسیجی برگزار شده است.

سیفی، افزایش دلبستگی دانش آموزان به فضای آموزشی، مشارکت این عزیزان در حفظ و نگهداری فضاهای گروهی، آشنا سازی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت های گروهی، در فصل تابستان را از دیگر اهداف برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 عنوان کرد.

وی، ادامه داد: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در عرصه های مرمت و بهسازی مدارس، دیوارنویسی، رنگ آمیزی و تعمیر میز و نیمکت ها انجام شد.

وی با اشاره به برنامه های طرح هجرت افزود: بیش از 100نفر از دانش آموزان بسیجی پیشگام در طرح هجرت 3، همزمان در 8 مدرسه(صدیقه کبری اردل، عصمت اردل، شهدا کاج، الیاسی دشتک ، صداقت سرچاه، فارابی سرچاه، فاطمیه اردل و شهید مطهری اردل ) در سطح شهرستان بکار گیری شدند.

سیفی گفت: اردوی یک روزه طرح هجرت با حضور 45 نفر از دانش آموزان بسیجی در پارک دزپارت را از دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی اردل برشمرد و گفت: دراین برنامه دانش آموزان بسیجی پس از زیارت و تجدید پیمان با شهدای گمنام در تپه نور الشهدا، به جمع آوری زباله های پارک دزپارت پرداختند.

ارسال نظرات