به مناسبت نخستین کنگره ی ملی شهدای استان چهارمحال وبختیاری، بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای اردل، افزون بر 100 پایگاه اینترنتی(وبلاگ) راه اندازی کردند.
کد خبر: ۸۵۶۶۹۲۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای اردل در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت:‌ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: " گرامیداشت یاد وخاطره ی شهدای 8سال دفاع مقدس کمتر از شهادت نیست." امروز وظیفه یکایک بسیجیان در پی فرامین مقام معظم رهبری پررنگ کردن سیره ی شهدا در زندگی روزمره خود می باشد.

سجاد صالحی، با بیان این که در بیان دیگر رهبر انقلاب اسلامی « فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد»، افزود: یکی از وظایف بسیجیان ورود به عرصه فضای مجازی می باشد تا در این عرصه مشی وسیره ی امام و شهدا را ترویج کنند.

وی، ادامه داد: به همین مناسبت، بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای اردل، به مناسبت نخستین کنگره ی شهدای استان چهارمحال وبختیاری که بار دیگر یاد و خاطره شهدا را در دل مردم زنده خواهد کرد، 101 پایگاه اینترنتی (وبلاگ) راه اندازی کردند تا به تشریح و تبیین سیره زندگی شهدای سرافراز شهرستان اردل بپردازند و سهم هرچند کوچکی در این راستا داشته باشند.

ارسال نظرات