علی‌اکبری :

فیلم «محمد رسول الله(ص)» تکمیل‌کننده کارنامه درخشان مجیدی است

تهیه‌کننده «استرداد» معتقد است: در عصر امروزی فیلمسازان ما هم باید راه مجیدی را در ساختن فیلم‌های ارزشی و دینی ادامه دهند تا سینمای ایران برای درخشش در عرصه‌های بین‌المللی موفق باشد.رر
کد خبر: ۸۵۶۶۷۶۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش بسیج، محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سینما درباره فیلم «محمد رسول الله(ص)» گفت: جدای از بحث  سناریو و قصه پردازی خاص این فیلم؛ می‌توانیم بگوییم که کارگردانی این فیلم یکی از شاهکار‌های مجیدی بوده است و این فیلم تکمیل‌کننده کارنامه درخشان مجیدی است.

وی با بیان "امیدوارم مجید مجیدی بتواند سری دوم و سوم فیلم محمد رسول الله را هم بسازد" افزود: اما همین مقطعی هم که روایت شده به‌شدت قابل تقدیر است به این دلیل که در سینمای ایران کمتر به‌سوی این موضوعات رفته‌ایم. فیلم محمد رسول الله مجید مجیدی بر پایه محبت و مودت روایت شده است و این یکی از نکات اصلی دین است و همه دین، پیامبر و اهل بیت و مودت و محبت ایشان هستند.

تهیه‌کننده «استرداد» تصریح کرد: فکر می‌کنم در عصر امروزی برای مطرح شدن در عرصه سینما، چاره‌ای جز دنبال کردن همین مسیری که مجیدی آغاز کرد نداشته باشیم. فیلمسازان ما هم باید راه مجیدی را در ساختن فیلم‌های ارزشی و دینی ادامه دهند تا سینمای ایران برای درخشش در عرصه‌های بین‌المللی آماده شود.

وی درخصوص اکران بین‌المللی این فیلم در کشورهای اروپایی توضیح داد: زندگی پیامبران اسلام همیشه برای افراد مؤمن و خداپرست جذاب بوده و حتی زمانی که آثاری مانند فیلم حضرت مریم(س) و سریال اصحاب کهف را در ایران ساختند این آثار توانست در کشورهای اروپایی و شبکه‌های مختلف آنها پخش شود و تأثیرگذاری و استقبال خود از این‌گونه آثار را داشته است، به همین ترتیب پیش‌بینی می‌کنم که این فیلم اکران بین‌المللی خوبی داشته باشد.

ارسال نظرات