رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان اشکذر با اعلام این خبر گفت: "آسیه زارع" اولین بانوی کوهورد اشکذری است که در قالب یک تیم موفق به صعود قله دماوند شده است.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۳۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، "مرتضی عطری اشکذری" رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان اشکذر با اعلام این خبر گفت: "آسیه زارع" اولین بانوی کوهورد اشکذری است که در قالب یک تیم موفق به صعود قله دماوند شده است.

وی با اشاره به صعود به قله سبلان پیش از این صعود اظهار داشت: به منظور ایجاد آمادگی هرچه بیشتر برای صعود به قله دماوند، ابتدا قله سبلان یکی از قلل مرتفع ایران صعود شد تا کار برای صعود بعدی آسان تر شود.

عطری رشد و گسترش ورزش کوهنوردی در اشکذر را مستلزم همراهی مردم و مسئولان دانست و تاکید کرد: پتانسیل های خوبی نظیر این بانوی کوه نورد در شهرستان وجود دارد که قطعا با حمایت و توجه مسئولین آینده درخشانی را برای شهرستان در آینده رقم خواهند زد.

وی کوهنوردی را ورزشی مناسب برای تمام سنین دانست و گفت: هیئت کونوردی شهرستان آماده ترییت ورزشکاران شهرستان در این رشته ورزشی می باشد.

رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان اشکذر با اعلام تبریک این صعود به جامعه ورزش شهرستان گفت: امیدوارم دیگر بانوان شهرستان نیز به طبعیت از این حرکت به وجود آمده قدم های مناسبی را در راستای سلامت خود و فرزندانشان بردارند.

 

ارسال نظرات