علی اشرف خانلری
سردار علی فضلی در همایش خادمان افلاکی در باقرشهر:
خبرگزاری بسیج: همزمان با سالروز هفدهم شهریور سال 1357، همایش خادمان افلاکی به‌همت سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارمندان شهید پلارک و شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر به‌ منظور گرامیداشت روز قشر کارمندان با حضور سردار علی فضلی در سالن همایش عطر یاس باقرشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۲۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار حاج علی فضلی، جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای 17 شهریور سال 57، اظهار داشت: هیچ کجای گیتی از صدر اسلام تا کنون، اجتماعی به این عظمت یافت نمی شود؛ 17 شهریور یادآور حماسه بزرگ مردم ایران است و بستر پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از هفدهم شهریور رقم خورد.

 وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با خون های مقدس شهدایی که برای برپایی دین خدا و اهتزاز پرچم رسول الله بر زمین ریخت به ثمر رسید و در ادامه به تشریح وقایع روز هفده شهریور سال 57 پرداخت و گفت: جمعیت زیادی از سراسر تهران به خیابان ها ریختند به گونه ای که پیاده روها و خیابان ها مملو از تظاهر کنندگان بود و تردد خودروها به سختی صورت می گرفت؛ اوج مجد و عظمت و شکوه مقتدرانه مردم در خیابان ها عرصه را بر رژیم ستمشاهی تنگ کرده و آنها قادر به جلوگیری تجمعات مردمی نبودند. حکومت شاهنشاهی در مقابل این سیل جمعیت به تکافو افتاده بود و برای جلوگیری از گسترش انقلاب مردمی حکومت نظامی اعلام کرد اما پیام امام خمینی به سرعت در میان مردم موج دیگری ایجاد کرد و کنترل اوضاع از دست ماموران شاه خارج شد و دستور گشودن آتش به روی مردم داد، ماموران در مقابل مردم زانو زده و اسلحه هایشان را به سوی آنها نشانه گرفتند و با گاز اشک آور و گلوله از مردم پذیرایی کردند که تعداد زیادی از مردم در این روز بهترین سرمایه و جانشان را تقدیم انقلاب کردند و به شهادت رسیدند.

خون های مقدس شهدای مظلوم در میدان شهدا پنج ماه و پنج روز قبل از وقوع انقلاب اسلامی ضامن پیروزی بود و انقلاب شکوهمند اسلامی ثمره خون پاک این شهیدان است.

 فضلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، تصریح کرد: کارمندان دولت باید همه در تراز انقلاب اسلامی باشند و در جهت تکریم و خدمتگزاری به مردم تلاش کنند، چرا که مردم در آن روز برای به ثمر رسیدن انقلاب از جان خود گذشتند. وی در ادامه گفت: دشمن برای تغییر مسیر انقلاب در این مدت هجمه ها و توطئه های زیادی را طراحی و اجرا کرده است، ما از جنگ های شهری گرفته تا، غائله های مختلف کردستان، گنبد، مازنداران و ... ترور های کور و جنگ تحمیلی و حوادث بی شماری را پشت سر گذاشته ایم تا به اینجا رسیده ایم؛ اقشار و اقوام مختلف مردم به میدان آمدند و تجاوزات و خیانت های آحاد مختلف دشمن از منافقین گرفته تا بنی صدر خائن و دشمنی های آمریکا و غرب را یکی پس از دیگری خنثی و پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند.

  سردار سرافراز هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر عمل کردن به وصایای شهدا خاطر نشان کرد: اگر به وصایای شهدا عمل کنیم، در اصل به احادیث، روایات و فرموده های قرآن عمل کرده ایم چون آنها از قرا« الگو گرفته بودند. باید تلاش کنیم روحیه استکبار ستیزی و ولایتی بودن را از شهدا الگو بگیریم و به آن عمل کنیم.

سردار فضلی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: اگر می خواهیم کارمند موفقی باشیم باید در حوزه کارمندی انقلابی صورت بگیرد باید تکریم مردم در راس امور قرار بگیرد، خادم مردم باید مردم را تکریم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ماجرای فتنه سال 88 ضمن محکوم کردن همراهی سران فتنه با عاملان تحریم، خاطر نشان کرد: ما از اول انقلاب در تحریم بودیم اما هیچ وقت به اندازه سال 88 فشار بر مردم وارد نشد و آن هشت ماه به اندازه هشت سال دفاع مقدس انرژی از ما گرفت و نظام را به زحمت انداخت.

این انقلاب محصول خون های شهدای بسیاری است، سعی شود طوری خدمت کنیم که انرژی و امکانات ادارات در جهت ارزش های انقلاب باشد همدیگر را به امر به معروف و نهی از منکر دعوت کنیم، به همدیگر نان قرض ندهیم و بعد از 30 سال پایان فعالیت های کاری وقتی به کارنامه خود نگاه می کنیم شرمنده مردم و شهدا نباشیم و فردای قیامت سربلند و با کارنامه سفید به درگاه خداوند حاضر شویم.     

در پایان این همایش از 12 مدیر نمونه بسیجی ادارات استان تهران شامل شش شهردار، یک بخشدار و هفت مدیر ادارات مختلف تجلیل به‌عمل آمد.

ارسال نظرات