خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان:
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان با بیان اینکه هر یک از ورزشکاران سفیران فرهنگی هستند، گفت: این‌گونه برنامه‌ها فرصتی است تا استان خود را بهتر معرفی کنیم و از پتانسیل‌ها استان بهترین بهره را ببریم.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۲۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صفی الله صفایی امشب در آیین افتتاحیه هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور در همدان بیان کرد: استان همدان در شهریورماه امسال میزبان هیئت دولت و ورزشکاران دختر دانشگاه پیام نور سراسر کشور بوده است.

وی اظهار داشت: در این رقابت‌ها که بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و ورزشی دانشگاه پیام نور و استان همدان محسوب می‌شود، بیش از ۱۵۰۰ دانشجو از ۳۱ استان به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان یادآور شد: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته شامل دوومیدانی، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، والیبال، شنا، تکواندو، کاراته، فوتسال و بدمینتون و با قضاوت ۱۸۳ داور برگزارمی شود.

وی در ادامه بابیان اینکه باید تلاش کرد تا در نشاط اجتماعی تحول ایجاد شود، گفت: این‌گونه برنامه‌ها فرصتی است تا استان خود را بهتر معرفی کنیم و از پتانسیل‌ها استان بهترین بهره را ببریم.

صفی الله صفایی با تأکید بر اینکه هر یک از ورزشکاران سفیران فرهنگی برای معرفی استان همدان هستند، افزود: امیدواریم این ورزشکاران با خاطرات خوبی شهر تاریخی همدان را ترک کنند.

استاندار همدان نیز در این مراسم به واقعه ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ اشاره کرد و بابیان اینکه این روز در تاریخ به جمعه سیاه معروف است، گفت: واقعه‌ این روز در نهایت به وقوع انقلاب ۱۳۵۷ ایران انجامید.

محمدناصر نیکبخت با اشاره به اینکه در۱۷ شهریور سال ۵۷تظاهرات مخالفان و انقلابیون در محلات جنوبی و میدان ژاله در تهران، منجر به سرکوب خونین تظاهرکنندگان توسط نیروهای نظامی ارتش شاهنشاهی شد، افزود: با آبیاری نهال انقلاب با خون شهدا شاهد تنومند شدن نهال انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و امروز به سرافرازی آن افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شهریورماه امسال استان همدان شاهد رویدادهای مهمی بوده است، افزود: سفر رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید ازجمله این رویدادهای مهم است که مردم این استان در این روز چنان استقبال شایسته و ارزشمندی از کاروان تدبیر و امید به عمل آوردند که برای همیشه در کارنامه همدان ماندگار خواهد شد کمااینکه این سفر برای استان نیز برکات بسیاری زیادی به همراه داشت.

*ورزش قهرمانی مختص آقایان نیست

استاندار همدان با تأکید بر اینکه در شهریورماه امسال در همدان تا قبل از فرارسیدن ماه محرم جشنواره‌ها و گردهمایی‌ها و مراسم‌ شکوهمندی برگزار خواهد شد اظهار داشت: برگزاری جشنواره تئاتر، همایش میرسیدعلی همدانی و غیره ازجمله این برنامه‌هاست.

محمدناصر نیکبخت در ادامه به برگزاری جشنواره فیلم نوجوانان در همدان اشاره کرد و بیان داشت: باید این نوید را به مردم استان همدان بدهم که این جشنواره برای همیشه در استان همدان ماندگار خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور در همدان اشاره و عنوان کرد: برگزاری این المپیاد را در استان همدان به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم به ورزشکاران حاضر در شهر تاریخی و عارف پرور همدان خوش بگذرد و به‌عنوان سفیران فرهنگی زیبایی‌های شهر را به خانواده‌ها و هم استانی‌ها خود انتقال دهند.

استاندار همدان در ادامه بابیان اینکه دانشجویان در آینده در صحنه‌های ارزشمند و تأثیرگذار مملکت مسئولیت‌های مهمی بر عهده خواهند گرفت، گفت: امیدواریم همه ما امانت دار خون شهدا باشیم و از آرمان‌های نظام و انقلاب دفاع کنیم.

محمدناصر نیکبخت در ادامه بابیان اینکه از برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور در همدان خوشحالیم، افزود: شما دختران سرمشقی برای سایر جوانان هستید که باید به‌عنوان الگو فرهنگ نشاط و سلامت جسمی را به آن‌ها منتقل کنید.

وی اظهار داشت: دیگر ورزش قهرمانی مختص آقایان نیست و امروزه دختران ورزشکار در سطح ملی، آسیایی و المپیک و جهانی صاحب مدال و قهرمانی هستند که امیدواریم در آینده دختران در تساوی با مردان در میادین ورزشی همچون صحنه‌های علمی شایستگی خود را نشان داده و خوش بدرخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات