خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه هفتمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور با شعار «معنویت، نشاط و همدلی» و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مجموعه ورزشی امام علی (ع) همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۲۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور امشب در آیین افتتاحیه هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور به میزبانی همدان، با اشاره به امتیازات دانشجویان برتر در عرصه ورزش یادآور شد: همچنین دانشجویانی که بتوانند در عرصه‌های بین‌المللی مقام کسب کنند می‌توانند از تخفیفات شهریه و شرایط آسان ادامه تحصیل بهره‌مند شوند.

حسن حسینی با تاکید بر اینکه این دانشگاه بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور توانست در هفته گذشته بزرگترین المپیاد ورزشی را در استان قم و در هفته جاری نیز در همدان برگزار کند.

وی با اشاره به وجود مشکلات بودجه‌ای در دانشگاه پیام نور تصریح کرد: مجموعه ریاست دانشگاه، با وجود مشکلات مالی متعدد فعالیت‌های خوبی را در زمینه‌های مختلف داشته و بسته‌های فرهنگی ورزشی مناسبی را تهیه و توزیع کردند.

معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور کشور در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه پیام نور دارای 500 مرکز و واحد در سطح کشور است، گفت: این دانشگاه بزرگترین مجموعه از لحاظ کیفیت آموزشی و مسائل فرهنگی است.

وی ادامه داد: به علت اینکه بیشتر دانشجویان دانشگاه پیام نور بومی هستند بنابراین از لحاظ فرهنگی سرآمد است و در حال حاضر 6 میلیون نفر از جمعیت دانشجویان کشور را تشکیل می‌دهند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: 25 درصد ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی از دانشجویان دانشگاه پیام نور هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات