خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با اشاره به نقش موثر شهدا در هدايت انسان و جامعه به سوي رستگاري گفت: شهدا بهترين الگو براي جوانان در طول تاريخ بوده‌اند.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۱۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از شهرستان همدان، حجت‌الاسلام محمود قرباني در سركشي از حوزه شهيد شاخص سال ناحيه همدان، شهيد ناصر قاسمي و حوزه شهید احمدی روشن اظهار داشت: همه بايد تلاش كنيم تا فرهنگ ايثار و شجاعت و منش و مرام شهيد قاسمي و شهید احمدی روشن و امثال اين شهدای بزرگوار در جامعه رواج پيدا كند.

وی با اشاره به نقش موثر شهدا در هدايت انسان و جامعه به سوي رستگاري افزود: بايد این ستارگان درخشان هدايت به خوبي به نسل سوم و چهارم انقلاب شناسانده شوند تا جوانان بتوانند الگوبرداري كنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان با تاكيد بر شجره طيبه بودن بسيج اظهار داشت: شهيد قاسمي نمونه كاملی از يك مومن و مجاهد في سبيل‌الله بود كه تمام كارهايش براي خدا بود، زیرا يك بسيجي بود و در دامان بسيج پرورش يافته بود و از همين رو ياد و نام او همواره در یادها خواهد ماند.

وی در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به اينكه شهيد ناصر قاسمي، شهيد شاخص سپاه ناحيه همدان معرفي شده است، بسيجيان اين حوزه بايد با تلاش و همت مضاعف در اعتلا ء و پيشبرد برنامه هاي حوزه كوشا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات