خبرهای داغ:

به آموزه های دینی عمل کنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان عنوان کرد: اگرخودمان به آموزه های دینی عمل کنیم وفرزندانمان مارا درحال نیایش وعبادت ببینند، بهترازهزارکلاس احکام تاثیردارد و این امر درآموزه های دینی ما تاکید شده است.
کد خبر: ۸۵۶۶۶۱۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، حجت الاسلام میرزابیگی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه تاکستان در جمع مادران بسیجی شهرستان تاکستان عنوان کرد: برای آشنائی فرزندان با دین، اولین گام تعریف صحیح آن است و باید به این باوربرسیم که دین مجموعه ای از قوانین است که برای سعادت دنیوی واخروی ضروری می باشد.

میرزابیگی گام بعدی را عامل  بودن به بایدها ونبایدهای دینی دانست و افزود: اگرخودمان به آموزه های دینی عمل کنیم وفرزندانمان مارا درحال نیایش وعبادت ببینند، بهترازهزارکلاس احکام تاثیردارد و این امر درآموزه های دینی ما تاکید شده است.

وی در ادامه زیبایی های دین را برای فرزندان و نسل جوان مهم دانست و خاطرنشان کرد: کمک به محرومان، مبارزه با فساد، سهیم شدن درکارهای خیر و دوری از دروغ  جزء زیبائی های دین است که درهمه دنیا به آن عمل می کنند وهمه انسانها چنین فردی را دوست می دارند.

این مسئول به اقدامات قبل ازتولد اشاره نموده وآنرابسیارمهم  برشمردند، اضافه کرد: اگربخواهیم فرزندان متدینی داشته باشیم باید قبل ازتولد زمینه های آن رافراهم کنیم و این اقدامات به نحو احسن وکامل دراحادیث معصومین توصیه شده است.

میرزابیگی در همین خصوص گفت: وقتی می خواهید ملتی رابشناسید نگاه به مادران جامعه بکنید، اگرمادران متدین ومذهبی بودند قطعا فرزندان هم اینگونه خواهند بود.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار