خبرهای داغ:
پیشنهادات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین مبنی بر اجرای طرح‌های تحولی نماز که در ستاد اقامه نماز بنیاد این استان مصوب گردید، به صورت استانی اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۹۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ایثار، غلامرضا حقایق‌پور رئیس ستاد اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، با اشاره به طرح‌های تحولی نمازدر بنیاد گفت: تولید سری نمایشگاهی تسبیح با ارائه مجموعه تصاویر و وصایای شهدای استان در قالب 3 تابلوی نمایشگاهی از جمله طرح‌های ارائه شده این اداره کل می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: تولید و اجرای تئاتر با موضوع نماز و ساخت کلیپ نماز از دیگر طرح‌های ارائه شده بنیاد است.

این مسئول با اشاره به اهمیت ارائه تولیدات فرهنگی با موضوع نماز گفت: طرح فراخوان مقاله‌نویسی و خاطره‌نگاری با موضوع نماز صبح تهیه شده که با هماهنگی دانشگاه‌های علمی کاربردی استان قزوین در سطح دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی همچنین از انتشار کتاب تسبیح و برگزاری نشست‌های خانوادگی گفتمان نماز و جلسات نمازشناسی ویژه نوجوانان و جوانان را از برنامه‌های دیگر ستاد اقامه نماز بنیاد اعلام کرد.

گفتنی است: طرح‌های تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین جهت اجرا در سطح استان و عموم شهروندان در اختیار ستاد اقامه نماز استان قرار گرفته که با تصویب آن، این طرح‌ها با مشارکت سایر دستگاه‌ها اجرایی خواهد شد.

 

1005/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها