خبرهای داغ:
رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری بسیج:

بحث خودسازی در بسیج از واجب ترین امور است

رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری بسیج در نشست بصیرتی با دانشجویان بسیجی شرکت کننده در طرح ولایت (خط امام) آذربایجان غربی، افزود: در دوران دفاع مقدس انگیزه کشتن یا کشته شدن برای بسیجیان مطرح نبود بلکه بحث بحث خودسازی بود.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۹۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین قدیانی تصریح کرد: ارتباط در بسیج ارتباطی معنای و دلی است، ارتباطی هم که در طول دوران دفاع مقدس وجود داشت و رابطه بین فرمانده و بقیه بسیار دوستانه بود.

رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری بسیج اضافه کرد: در بسیج هم مدیریت داریم و هم فرماندهی، مدیریت وظیفه محور است و فرماندهی علاوه بر وظیفه محور بودن سلسله مراتبی دارد.

قدیانی ضمن اشاره به این که بسیج نوعی تکلیف است، اظهار کرد: به همین دلیل مدیریت در بسیج بسیار سخت است و اگر کسی بتواند در بسیج مدیریت کند به راحتی می تواند در قسمت های دیگر نیز به فعالیت بپردازد.

وی ادامه داد: نکته دیگر در بسیج این است که هیچ مسئولی نمی تواند مطلبی را عنوان کند که خود عامل آن نباشد.

رئیس سازمان علمی، پژوهشی و فناوری بسیج اضافه کرد: ظرفیت وجودی فرمانده لشکر باید به اندازه ای ظرفیت عناصر آن مجموعه باشد تا مجموعه بتواند دلی عمل کند.

قدیانی در ادامه گفت: برنامه ریزی، سازمان دهی، بسیج امکانات و منابع، هدایت و نظارت، اصول راهبردی مدیریت و فرماندهی بسیج است.

وی با اشاره به ارتباط معنایی بین ولایت فقیه و بسیج اظهار کرد: کسی که در مجموعه بسیج فعالیت می کند یک رابطه معنایی با ولایت فقیه دارد و شاخص این که آیا یک عنصر می تواند در بسیج فعالیت کند یا خیر، ولایت مداری است.

رئیس سازمان علمی،پژوهشی و فناوری بسیج تصریح کرد: ولایت مداری در مدار فکری ولایت قرار گرفتن و در آن مدار عمل کردن که از ولایت پذیری یک مرحله بالاتر است.

قدیانی خاطرنشان کرد: نوع اندیشه بسیجی با نوع اندیشه حضرت آقا (مد ظله العالی) باید در یک خط باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار