خبرهای داغ:
طرح‌های 20گانه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در قالب 34 برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۸۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از وابط عمومی ایثار، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد استان ضمن تاکید بر اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه‌های در خور این هفته گفت: هفته فوق، یادآور حماسه ماندگار رزمندگانی است که با دفاع از حریم جمهوری اسلامی، شهادت و ایثارشان، جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه‌ها و تهاجم دشمنان انقلاب اسلامی بیمه کردند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم‌های باشکوه هفته دفاع مقدس، نسبت به اجرای برنامه‌های ترویجی و تحولی این ایام تاکید کرد.

در این نشست با ارائه طرح‌های 20گانه در قالب 34 برنامه اجرایی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، حوزه‌های مختلف موظف به اجرای این طرح‌ها شدند.

جشنواره فروغ پایداری، فراخوان شناسایی وبلاگ‌نویسان قزوین با موضوع ایثار و شهادت، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، برگزاری مسابقات رالی خانواده ایثارگران و نواختن زنگ مدارس شاهد با اجرای برنامه صبحگاهی مقاومت بخشی از طرح‌های ارائه شده در این جلسه بود.

همچنین انتشار و رونمایی از جلد دوم کتاب فار، مجموعه وصایای 300 تن از شهدای استان قزوین و تولید برنامه‌های فرهنگی با مشارکت صدا و سیمای مرکز قزوین از دیگر برنامه‌های بنیاد در هفته دفاع مقدس می‌باشد.

 

1005/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها