خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

بصیرت و ولایتمداری مهم ترین سلاح ما در جنگ نرم است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: سلاح ما در جنگ نرم داشتن بصیرت در مواجهه با نقشه های دشمنان است.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۷۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در جمع بسیجیان گردان های واکنش سریع بیت المقدس حوزه یک شهری شهید خدایی با بیان اینکه امروز دشمن به جنگ نرم روی آورده است، اظهار کرد: دشمن همواره به فکر توطئه است و امروزه نیز جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره بر لزوم داشتن بصیرت و آگاهی افزود: سلاح ما در جنگ نرم داشتن بصیرت در مواجهه با نقشه های دشمنان است.

وی تقوا را تکیه گاه و شرط اصلی برای داشتن بصیرت عنوان کرد و گفت: همه چیز را باید با شاخص ولایت فقیه بسنجیم و در این میان نیز قدرت تشخیص داشته باشیم تا بتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم.

مولودی با تاکید بر اینکه رزمنده میدان جنگ نرم باید خود را مسلح به سلاح بصیرت و تقوا کند، تصریح کرد: جنگ نرم، بسیجی و غیربسیجی نمی شناسد و هر کس که بصیرت و تقوا نداشته باشد در میدان جنگ نرم دشمن گرفتار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب شهدا را نمونه واقعی انسان های ولایتمدار معرفی و اظهار کرد: شهدا اولویت شناس بودند و با تکیه بر سلاح بصیرت و ایمان به تکلیف خود با تشخیص صحیح عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه نداشتن بصیرت و قدرت تشخیص سبب مردودی بسیاری از افراد شده است، گفت: متاسفانه در فتنه88 عده ای از خواص نتوانستند تشخیص صحیح داشته باشند و عدم بصیرت، منفعت طلبی و قدرت طلبی آنها را در مردود کرد.

مولودی با تاکید بر اینکه باید جریان شناس بوده و قدرت تشخیص داشته باشیم، افزود: باید توجه داشته باشیم که نباید در میدان دشمن بازی کرده و تکمیل کننده پازل نقشه های دشمن باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه باید ولایتمداری خود را در عمل ثابت کنیم، اظهار کرد: نباید حرفی زده شود که خوشحالی دشمن را در پی داشته باشد.

ارسال نظرات