خبرهای داغ:
توسط مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي انجام شد؛

بازدید از دوره عملی آموزش تکمیلی بسیجیان شمال استان

حجت الاسلام محمد رستمي در راس هيئتي از دوره عملی آموزش تکمیلی بسیجیان شمال استان در مركز آموزش حر شهرستان خوي بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۶۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در حاشيه بازديد ازدوره عملي آموزش تكميلي بسيجيان اظهار داشت: اردوي سه روزه عملي دوره تكميلي بسيج در حقيقت به منظور ارتقاي سطح دانش نظامي و توانمندي هاي مورد انتظار از يك بسيجي رزمنده، حفظ روحيه جهادي در بسيجيان و حصول اطمينان از پيشرفت آموزشهاي تئوري و عملي بسيج برگزار مي گردد.

حجت الاسلام محمد رستمي همچنين در كلاسهاي تئوري اين دوره كه با حضور بسيجيان گردان هاي امام حسين(ع) شمال استان برگزار مي شد افزود: گردان‌های امام حسین(ع) گردان‌هایی مردم ‌پایه هستند که مأموریت اصلی آنها دفاعی است و در حال حاضر اجرای آموزش‌های تکمیلی را برعهده دارند.

وي ادامه داد: گردان‌های امام حسین (ع) عناصر بسیجی مورد نیاز خود را برای سازماندهی و تکمیل گردان با استفاده از بستر آموزشی نظامی بسیجیان یا دوره تکمیلی و یا با برقراری ارتباط با بسیجیان سربازی رفته به‌کارگیری می‌کنند.

اين مقام مسئول با اشاره به اهميت مقام بسيج ابراز داشت: اين يک واقعیت است که بسیج یک رکن مهم در استقامت ملی کشورمان است و در بخش‌های مختلف نفوذ کرده و باید این پدیده بزرگ منعکس شود و این حضور اخلاصی باید در همه ابعاد نشان داده شود.

وي بسیج را یک نهاد مردمی عنوان كرد كه فرماندهان پایگاه ها می توانند برای تقویت وحدت و اعتماد ملی و اشاعه فرهنگ بسیجی تلاش وافري انجام دهند.

ارسال نظرات