خبرهای داغ:
در شهرستان خوي برگزار مي شود؛

كلاس هاي دوره تكميلي بسيجيان شمال استان

سرهنگ پاسدار محمدباقر علائی در راس هیئتی از نحوه اجرای دوره عملی آموزش تکمیلی بسیجیان سپاه خوی در مركز آموزشي حر اين شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۶۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده قرارگاه ابا عیدالله الحسین(ع) و سپاه شهرستان خوی طی بازدید از عملکرد دوره عملی آموزش تکمیلی بسیجیان شمال استان گفت: بسیجیان در این دوره پنج روزه با مهارت های فردی در دفاع و رزم، آشنایی با کمک های اولیه، آشنایی با سلاح های سبک نظامی و نحوه تیراندازی آشنا مي شوند.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي افزود: آموزش تکمیلی بسیج کاملترین دوره در بین دوره های برگزار شده است که در اين دوره ها بسيجيان با نحوه تیراندازی، سلاح شناسی، کمین، ضد کمین و ... آشنا می شوند.

وي با اشاره به مزایای دوره 45 روزه بسیج گفت: این آموزش معادل دو ماه از خدمت مقدس سربازی بوده و در جذب خدمت سربازي در سپاه اولويت دارد.

فرمانده سپاه خوي در تشريح كيفيت اين دوره ها گفت: این آموزش ها روزانه 6 ساعت است که 30درصد تئوری و 70 درصد آن عملی مي باشد و بسيجيان در پایان پس از برگزار ي پنج روز اردوی شبانه روزی، اقتدار و ابهت خود را با خلق رژه غيرت در 31 شهريور به نمايش مي گذرانند.

گفتني است نحوه ماسک گذاری در منطقه آلوده، تاکتیک های پدافندی و برگزاری کلاس های عقیدتی و حفاظت اطلاعات از دیگر برنامه های بسیجیان در طول این دوره مي باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار