خبرهای داغ:
فرمانده مركز آموزشی حر خوی:

بسیجیان باید با فراگرفتن آموزش های لازم با استکبار جهانی مبارزه کنند

سرهنگ پاسدار تبريزي گفت:بسیجیان دریا دل باید با فراگرفتن آموزش های نظامی و اعتقادی آمادگی لازم را برای حضور در میادین مبارزه با استکبار جهانی کسب کنند.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۶۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده مركز آموزشي حرّ شهرستان خوی در حاشيه بازديد از برگزار ي کلاس های دوره تکمیلی 30 روزه بسیج شهرستانهای شمال استان با اشاره به اهمیت آموزش از دیدگاه اسلام گفت: در دين مبين اسلام به آموزش و ارتقاي سطح آگاهي افراد در مقابله با دشمنان اهميت زيادي داده شده است.

سرهنگ پاسدار علي اصغر تبريزي داشتن انگیزه و اعتقادلازم ، توام با علاقه و نشاط را از جمله عوامل موثر در یادگیری مطالب در فراگیران عنوان كرد.

وي خطاب به شركت كنندگان در اين دوره افزود: شما بسیجیان دریا دل باید با فراگرفتن آموزش های نظامی و اعتقادی مورد نیاز آمادگی های لازم برای حضور در میادین مبارزه با استکبار جهانی خصوصا گروه های تکفیری در منطقه را داشته باشید.

در ادامه اين بازديد كه در محل استقرار گردانهای امام حسین(ع) واقع در پادگان حر برگزار گرديد تبريزي اذعان داشت كه برادران بسیجی که موفق به شرکت در این دوره شده اند باید در اردوی 3 روزه عملی نیز شرکت کرده و آمادگیهای لازم را بدست آورند.

گفتني است كه فرمانده پادگان حر در پايان اين سرکشی از فراگیران در موضوعات رزم انفرادی، سلاح و مهارتهای تیراندازی و... مورد ارزیابی قرار داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار