خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه ایثارگری‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس و پس از آن برای حفظ عزت و امنیت کشور و اعتلای ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست، گفت: خدمات مخلصانه بسیج در همه عرصه‌ها مداوم و مشهود است.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۴۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود ترابی، پیش‌از ظهر امروز در دیدار با اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و بسیج اصناف و بازاریان شهرستان دامغان که با حضور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، اظهار داشت: همواره باید به یاد داشته باشیم که شهدا از خانواده، فرزندان، کسب و کار و تحصیل و جان خود گذشتند تا بدانیم که عمل به وظیفه مقدم بر همه چیز است.

امام جمعه دامغان خاطر‌نشان کرد: آنچه ما را در دوران دفاع مقدس برابر جهان کفر به پیروزی رساند تسلیحات پیشرفته نظامی نبود، بلکه سلاح ایمان و تفکر بسیجی بود، امروز نیز برای نصر در نبرد اقتصادی و فرهنگی نیازمند همان اسلحه و اندیشه هستیم.

وی فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی را تدبیری بابرکت خواند و افزود: بسیج در دوران دفاع مقدس حماسه‌های کم‌نظیری آفرید، بیشترین تعداد شهدا را تقدیم نمود و پس از جنگ نیز در تمامی مقاطع از انقلاب و نظام اسلامی دفاع و از ولایت حمایت کرد و امروز نیز با نفوذ این تفکر به همه نهاد‌ها و سازمان‌ها، خدمت رسانی بسیج در همه عرصه‌ها تداوم دارد.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه بسیجی با عملش شناخته می‌شود، تصریح کرد: با ثبت نام کردن و تنها یک عنوان انسان بسیجی نمی‌شود، همانا عمل بسیجی راه اخلاص، برای خدا کارکردن و از همه‌چیز گذشتن در راه انجام وظیفه است، امروز باید فرهنگ بسیجی با عمل شما در جامعه نمودار شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان، برپایی‌ آیین‌های اعتقادی و فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تلاش جهت اشاعه فضائل اهل‌بیت(ع) در جامعه، پایبندی عملی به سیره نبوی و محبت و اطاعت از ولایت، انفاق و دستگیری از نیازمندان، به‌کارگیری مبانی اقتصاد اسلامی تا تحقق کسب‌و‌کار و بازار منطبق با قوانین شرع و ارزش‌های انسانی را از وظایف اصناف و بازاریان متعهد و به‌ویژه اعضای بسیج این قشر برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها