دکتر محمد سلیمانی گفت: متاسفانه دولت یازدهم با بی‌توجهی جلوی پیشرفت صنعت سرنوشت‌ساز هوافضا را گرفته است و به بهانه مذاکرات هسته ای، اجازه پرتاب ماهواره های آماده پرتاب را نمی دهد؛ در صورتی که پرتاب ماهواره امتیازی برای اقتدار کشور بوده و دست آن ها را در مذاکرات باز می‌کند.
کد خبر: ۸۵۶۶۵۲۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از عصرسیاست، پدر دانش ماهواره ایران در جمع مردم یزد با اشاره به نقش اطاعت از ولی فقیه در تحولات سیاسی کشور و جهان اظهار داشت: مسلمانان از ابتدای ظهور اسلام با ضعف اطاعت روبه رو بوده اند؛ و اگر ما شاهد موفقیت های بزرگی چون پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نیز سربلندی در دفاع مقدس هستیم؛ نتیجه اطاعت یکپارچه از رهبر است.

دکتر محمد سلیمانی پدر علم ماهواره ایران افزود: اطاعتی موجب شکوفایی خواهد شد که از روی بصیرت، بینش و آگاهی صورت گیرد؛ نه از روی ترس و با طمع پول و مقام؛ که اگر چنین شود نتیجه ای جز نفاق و شکست به ارمغان نخواهد آورد.

استاد دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: از همین روی است که دشمن سعی دارد فرهنگ غنی اسلامی و امر اطاعت آگاهانه را از ملت ایران بگیرد تا بتواند مردم را فریب داده و با ایجاد فتنه هایی چون فتنه 88، کشور را به چالش کشیده و با استفاده از افراد جاهل، گمراه و بی بصیرت، به اهداف خود برسد.

سلیمانی تصریح کرد: فتنه 88 ظلمی بزرگ در حق مردم، ولایت فقیه و از همه مهم تر اسلام بود؛ که عده ای با زدن این ضربه مهلک به پیکر نظام، سعی در غربی کردن ایران اسلامی داشنتد که به حمد الهی با راهنمایی رهبر انقلاب و نیز همت مردم با بصیرت، راه به جایی نبردند.

پدر دانش ماهواره جمهوری اسلمی ایران با اشاره به حساسیت انتخابات آینده اذعان داشت: از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون، مخالفان نظام جمهوری اسلامی، از هیچ راهی برای ضربه به این نظام مقدس دریغ نکرده اند؛ و اکنون که نا کار آمدی اقدامات خود را مشاهده می کنند سعی دارند؛ از راه های جدید وارد شده و با حربه ها و حیله های جدید، افکار خود را به واقعیت پیوند دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا ملت ایران باید هشیار باشند و با توجه به تجربیات تلخ گذشته، افرادی را انتخاب کنند که پاسدار ارزش ها و آرمان های کشور باشند نه تیشه زنندگان به ریشه کشور!

وی ادامه داد: ایالات متحده آمریکا و متحدان آن نا کار آمدی جنگ با ایران را در سال های گذشته به خصوص در 4 سال جنگ سوریه به خوبی دیده اند و اکنون به دنبال فرصتی برای ایجاد انحراف در نظام جمهوری اسلامی با استفاده از افراد منحرف در داخل نظام دارد، لذا این وظیفه حساس امروز بر دوش ملت ایران است که با توسل به قرآن و ولایت پشتیبان کشور باشند و با آرای خود اجازه تحقق چنین رویاهای شومی را ندهند.

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: از زمان آغاز مذاکرات، پیشرفت کشور در همه زمینه های علمی و تکنولوژی به کندی پیش می رود؛ و حتی در بسیاری از موارد به کلی متوقف شده است.

وی ماندن آمریکا بر سر وعده های خود را بعید دانست و ادامه داد، برجام سدی بزرگ در برابر پیشرفت علمی و تکنولوژی کشور بوده و اگر عملی شود فاجعه ای دردناک را برای کشور رقم خواهد زد و تجربیات بسیار تلخ گذشته را دوباره زنده خواهد کرد.

پدر دانش ماهواره کشور گفت: ایران اسلامی در سال های گذشته پیشرفت های چشمگیر و باور نکردنی در علم هوا فضا داشته و امروز به عنوان یک کشور فضایی در جهان شناخته  و ثبت شده است.

وی ادامه داد: دولت قبل همکاری و حمایت بسیار گسترده و دلسوزانه ای با صنعت هوا فضا داشته است؛ ولی متاسفانه دولت یازدهم با کم لطفی و بی توجهی جلوی پیشرفت این صنعت سرنوشت ساز را گرفته است و به بهانه مذاکرات هسته ای، اجازه پرتاب ماهواره های آماده پرتاب را نمی دهد؛ در صورتی که پرتاب ماهواره امتیازی برای اقتدار کشور بوده و دست آن ها را در مذاکرات باز می‌کند.

ارسال نظرات