دینامالی در جلسه امروز شورای شهر:

ادعای کشف دریاچه در تونل توحید اخبار ژورنالیستی است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه اطلاعاتی که درباره تونل توحید داده می‌شود ناقص است، گفت: اخبار کشف دریاچه در تونل توحید ژورنالیستی است.
کد خبر: ۸۵۶۶۴۹۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

به گزارش بسیج، احمد دنیامالی در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به انتقادات مطرح شده درباره تونل توحید،‌ اظهار داشت: رسم همکاری در هر مجموعه‌ای این است که اگر فردی درباره موضوعات خارج از تخصص خود صبحت می‌کند،‌ حداقل از افراد متخصص آن حوزه سوالاتی بپرسد.

وی خطاب به حافظی که یکی از منتقدان وضعیت کنونی تونل توحید است با بیان اینکه بنده تاکنون یک آمپول به دست نگرفته‌ام و درباره موضوعات پزشکی هم ورود نمی‌کنم،‌ ادامه داد: اطلاعاتی که درباره تونل توحید داده می‌شود ناقص است.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران تصریح کرد: تونل توحید در مسیر شمال به جنوب ایجاد شده و قطعا اگر در مسیر شرق به غرب احداث می شد مشکلات آن بیشتر بود. از این جهت عقل ایجاب می‌کند نباید برای آب بندی آن هزینه زیادی شود.

وی با بیان اینکه شاه لوله‌های اصلی آب تهران قدیمی است و قرار بود طبق صحبت با دوستان سازمان آب و فاضلاب مسیرش تغییر کند، افزود: بنده دیروز از این تونل بازدید کردم و خبرهایی در خصوص کشف دریاچه مطرح می‌شود مباحث ژورنالیستی است. پاسخ بنده به منتقدان دندان شکن خواهد بود مگر اینکه دوستان هم در اظهار نظرهای خود مراعات کنند.

ارسال نظرات