در نشست مجمع بسیج شهرستان کامیاران بر اهتمام ورزی مسئولین به مطالبات و دغدغه های اقتصادی تاکید شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۴۳۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، برای بررسی مسائل و مشکلات شهری و ارائه راهکارهای علمی و فنی در این باره، مجمع بسیج شهرستان کامیاران با حضور نهادهای بسیج سراسر شهرستان در سالن سپاه کامیاران برگزار شد.

در این نشست که روسای ادارات و دستگاه های دولتی نیز حضور داشتند بر لزوم توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی و تحلیل برنامه های مربوط به هر نهاد خاصی مورد تاکید قرار گرفت.

یکی ازمحورهای اصلی این مجمع بر اهتمام به بازار مسلمین و راهکارهای عملی اقتصاد مقاومتی تاکید داشت که در این باره کارشناسان مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر لزوم پوشش اقتصاد کشور به وسیله بندهای تعریف شده برای اقتصاد مقاومتی سخنانی ایراد شد.

از جمله بیاناتی که درباره اقتصاد مقاومتی ارائه شد این بود که اندیشه عملی اقتصاد مقاومتی می تواند جایگزین انواع تفکرات مادی، اقتصادی و تجاری شود که جز سود تولید کننده به چیزی دیگر نمی اندیشد، اقتصاد مقاومتی جمع بندی و راهکار منفعت تولیدکننده و مصرف کننده را در خود دارا می باشد

در بحث مبارزه با خرید و فروش مواد مخدر و سوء مصرف این ماده نیز مجمع راهکارهای ارائه داد و خواستار مبارزه منسجم و گسترده با دلالان فروش مواد مخدر سنتی و صنعتی در پارک ها و اماکن عمومی شدند.

از دیگر مباحث مطرح شده در مجمع بسیج شهرستان کامیاران لزوم مدیریت مصرف بهینه آب بود که علمای دینی حاضر در نشست و کارشناسان اداره امور آبفا شهرستان کامیاران در این باره نظرات خود را بیان داشتند.

این موارد که در کارگروه ها و جلسات قشری کانون های بسیج شهرستان مطرح شده بود، مورد تایید و تاکید مجمع قرار گرفته و مأموریت های بسیج شهرستان کامیاران با محوریت مباحث ارائه شده تعریف شده و به تصویب اعضا رسید.

نشست مجمع بسیجیان شهرستان کامیاران که با همکاری دفتر راهبردی سپاه کامیاران برگزار شده بود در پایان با انتشار بیانیه ایی خواستار توجه بیشتر مسئولین به مطالبات و دغدغه های ارائه شده در این مجمع شدند.

ارسال نظرات