خبرهای داغ:
عقابی گفت: امسال تعداد 16 کاروان از بسیج ادارات، محلات، بسیج جامعه پزشکان، فرهنگیان، شهرداری و بسیج مهندسین از شهرستان های بیرجند ، قاین ، طبس، فردوس درنه نوبت به مناطق غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۶۶۴۰۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
عقابی معاون اردویی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی بیان کرد: از اول مرداد ماه امسال  تا کنون تعداد16 کاروان را در نه نوبت از خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام کردیم .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: "مناطق عملیاتی غرب کشور سرزمین خاموش شهدا و مناطق مظلوم اند" افزود:  هدف ازاین سفر معنوی الگوگیری از شهدا و تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام(ره) و زنده نگه داشتن یاد و نام آنان است.

معاون اردویی راهیان نورسپاه انصارالرضا(ع) عنوان کرد:اردو راهیان امسال هم مطابق با هر سال به صورت خانوادگی بوده اما بیشترین تعداد زائرین امسال  از بسیج ادارات بودند و بسیج محلات به علت هزینه بالای اردوهای راهیان نور غرب کمتر متقاضی بودند.

عقابی تصریح کرد : این اعزام ها از دوم مرداد ماه آغازشد که در نه نوبت از بسیج ادارات ، بسیج محلات، بسیج جامعه پزشکان، بسیج فرهنگیان ، شهرداری و بسیج مهندسین از شهرستان های بیرجند ، قاین ، طبس، فردوس به مناطق غرب کشور اعزام شدند

معاون اردویی راهیان نورسپاه انصارالرضا(ع) اظهار داشت: در تمام یادمان ها راوی استقراری حضور داشتند و البته در طول مسیر درهر کاروان چند راوی حضور داشتند که  شرح عملیات ها و توضیحات مناطق دفاع مقدس را برای زائرین بیان می کردند.

وی تاکید کرد: شرکت و حضور بیشترمردم در این اردوها و آشنایی جوانان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان که در طول هشت سال دفاع مقدس با از خود گذشتگی ازسرزمین اسلامی دفاع کردند در الگو گیری و دفاع از آرمان های آنهاتاثیر به سزایی دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها