دشمن در صدد است روحیه استکبارستیزی را ازبین ببرد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی روز سه شنبه درحسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمین در جمع کارکنان گفت: امروز فرهنگ مبتذل غرب تلاش می کند تا بنیان های فرهنگی انقلاب اسلامی را نخریب کند، دشمنان از تبلیغ وسیع رسانه ای و فضای مجازی جهت گمراه کردن نسل جوان ازمسیر انقلاب اسلامی استفاده می کنند
کد خبر: ۸۵۶۶۳۷۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷

سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی گفت : تنها راه نجات ملت مسلمان پیروی ازدستورات قرآنی ،اندیشه های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

ویدر ادامه گفت : شناختن معروف و منکر توسط ناهی ازمنکر و آمر به معروف تأثیر به سزایی در هدایت فرد دارد و بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

سردارمحسن کریمی گفت: ماهرچه به هدف وآرمان های نظام مقدس جهوری اسلامی ایران نزدیک می شویم مسئولیتمان سنگین تر می شود و برای مقابله بادشمن و پیشرفت انقلاب اسلامی نیازمند به جهاد علمی ، اطاعت محض از ولایت فقیه ، توکل برخدا و ائمه معصومین ، گذشت و ایثار می باشیم.

وی اشاره کرد:توطئه های دشمنان در مسیر انقلاب اسلامی اعم از ترور،کودتا،اغتشاش،تحریم اقتصادی و هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستد مانع صدور انقلاب و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

فرمانده سپاه روح الله در پایان گفت:امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را معرفی کرد و استکبار را بیرون نمود و ماباید مواظبت کنیم که عناصری که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد فراموش نکنیم چون دشمن در صدد است روحیه استکبار ستیزی را از بین ببرد و ما باید اتحاد و همبستگی خود را حفظ نماییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار