دومین شماره نشریه ستاره های درخشان ویژه ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۳۶۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرمسئول نشریه ستاره های درخشان در گفتگو با خبرنگار بسیج در شهرکرد، گفت: دومین نشریه ستاره های درخشان در 25 صفحه با سخن سردبیر پیرامون جبهه و پشت جبهه و رسالت رزمندگان در مقابله با جنگ نرم دشمنان آغاز می شود و در ادامه کلام یار به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم ولایتمدار بام ایران می پردازند.

هوشنگ عزیزی پور، افزود: کارنامه عملیاتی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام و خلاصه گزارش عملیاتی این یگان در عملیات محرم،‌مصاحبه با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، روایتی از نگاه شهید، زندگی نامه و وصیت نامه سردار شهید سید کمال فاضل، گزارش از کمیته علمی پژوهشی ستاد کنگره، زندگی نامه سردار شهید ارسلان حبیبی و خاطراتی از شهدای دفاع مقدس؛ بخش های مختلف این شماره از نشریه ستاره های درخشان است.

وی، ادامه داد: پایگاه اینترنتی ستاد کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری به آدرس:www.chbkongereh.ir برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخبار و رویدادها و فعالیت های کمیته های ستاد فعال است.

عزیزی پور، همچنین از علاقه مندان به همکاری با ستاد کنگره شهدای استان خواست با مراجعه به پایگاه اینترنتی ستاد ثبت نام نمایند.

ارسال نظرات