همزمان با یوم الله 17 شهریورماه برگزار می‌گردد؛

بزرگداشت شهدای 17 شهریور در میدان شهداء

همزمان با یوم الله 17 شهریورماه فرهنگسرای شهر ویژه برنامه "ژاله به رنگ خون" با شعار "اجازه نفوذ نمی دهیم " را در میدان شهدای تهران برگزار می کند.
کد خبر: ۸۵۶۶۳۶۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای شهر، این برنامه که با مشارکت فرهنگسراهای "امید" و "اخلاق" برگزار می شود در راستای برنامه های فرهنگی هنری شهرداری تهران در سالروز تجلی شور و ایثار و حماسه مردم برای دفاع از ارزشهای اسلامی در حد فاصل خیابان شهید شهبازی تا میدان شهداء برگزار می شود.

در این برنامه با یاد و خاطره شهیدان این واقعه حجت الاسلام و المسلمین مقداد راوندی به روایتگری از اتفاقات این روز در قالب داستانها و یاد شهداء خواهند پرداخت و در کنار این روایتگری، همزمان طراح مستقر در این مکان به طراحی تصاویر مربوط به این روز و متناسب با سخنان حاج آقا رواندی، به تصویرگری خواهد پرداخت.

از دیگر برنامه هایی که در این روز به اجرا در خواهد آمد "رادیو انقلاب" خواهد بود که متناسب با حال و هوای آن روز با پخش سرودها و موسیقی متناسب و با اجرای مجریان تلاش می کند به بازسازی حوادث این روز بپردازد.

این سه برنامه که از ساعت 16 تا 20 برپا خواهد بود به صورت هماهنگ و موازی به روایتگری و تصویرگری و پخش رادیویی متناسب با حال و هوای وقایع 17 شهریور خواهند پراخت و حوادث آن روزها را بازسازی خواهند کرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار