خبرهای داغ:
اولین مرحله دوره تربیت و تعالی فرماندهان و بسیجیان سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز به مدت سه روز در امام زاده اباذر قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۶۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرستان البرز، حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر از وجوب واجبات است و یکی از نشانه های مومن اشاعه این ام در بین مردم و دوستان خود است .

وی در همین خصوص ادامه داد: امربه‌ معروف یعنی همه‌ی مؤمنان در هر نقطه‌ای از عالم که هستند، موظّفند جامعه را به‌سمت نیکی، معروف و همه‌ی کارهای نیکو حرکت دهند.

شجاعی مهر آمران به معروف و ناهیان از منکر را مصداق " کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم” که دیگران باید از آنها الگو بگیرند دانست افزود : مساله امر به معرف و نهی از منکر مثل نماز یاد گرفتنی است، باید از بزرگان دین الگو گرفت و علم آن را بدست آورد تا بتوانید در دیگران تاثیر گذار باشید .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) در پایان اظهار کرد: یکی از مهمترین واجبات دین مقدس اسلام امر به معروف و نهی از منکر است برای این کار باید از خودمان و از زن و فرزند شروع کنیم. نماز، روزه، حجاب و عفاف را رعایت کنیم و هرکس که خود را اصلاح کرد می تواند در جامعه تاثیر گذار باشد.

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها