مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام از داوري تعداد قريب به 550 اثر رسيده به دبيرخانه جشنواره استاني عكس بسيج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۶۲۶۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمود علي پور مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام اظهار كرد: جشنواره استاني عكس بسيج به منظور ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص در رشته عکاسی و امکان ارائه و نمایش در مرکز استان و شهرستانها بصورت کار نمایشگاهی و تجلیل از برگزیدگان و تقویت انگیزش های هنری ارزشی در جامعه برگزار خواهد شد.

وي، ایجاد رقابت سالم و سازنده دربین هنرمندان بسیجی، جهت خلق آثار برجسته و شاخص ، ایجاد ارتباط و تعامل فرهنگی بیشتر بین هنرمندان بسیجی را از ديگر اهداف جشنواره برشمرد.

علي پور با بيان اينكه فعالیت های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان و زندگی ایرانی اسلامی از جمله موضوعات جشنواره عكس بوده است عنوان كرد :در طول مهلت تعيين شده ارسال آثار تعداد قريب به 550 اثر به دبيرخانه جشنواره استاني عكس ارسال شد كه خوشبختانه در اين دوره نيز با استقبال پرشور هنرمندان عكاس مواجهه شديم.

وي در ادامه اظهارات خود با بيان اينكه به صاحبان آثار برتر هداياي ارزنده اي اهدا خواهد شد تصريح كرد :در پايان جشنواره نمايشگاهي از آثار برتر جشنواره داير خواهد شد.

علي پور در پايان اظهارات خود داوري مرحله نهايي جشنواره را هفته آتي عنوان كرد و ابراز داشت، كار داوري جشنواره توسط 2 نفر از اساتيد مجرب استان و با حضور داور و ناظر كشوري برگزار خواهد شد .


ارسال نظرات